senioren draadje
Re: senioren draadje
Nou de hechtingen zijn eruit alles ziet er keurig uit behalve dat meneer aan de diarree ging van de metacam en hij is Al zo gevoelig op zijn darmen. De probiotica deed het ook niet . Gelukkig hebben we keukenrol en een goede dweil
Tip koop die plhilips up!
Vandaag zijn laatste dag met kap en dan vanaf morgen zonder. Ik denk dat ie 8 dagen gaat bijslapen. Hij wilde gisteren voor het eerst weer een potje stoeien met meneer hewi. Heel ff maar de lol is er weer ♡
Hopelijk nu gewoon verder lekker oud worden
Tip koop die plhilips up!
Vandaag zijn laatste dag met kap en dan vanaf morgen zonder. Ik denk dat ie 8 dagen gaat bijslapen. Hij wilde gisteren voor het eerst weer een potje stoeien met meneer hewi. Heel ff maar de lol is er weer ♡
Hopelijk nu gewoon verder lekker oud worden
Hewi gegeliciteerd.
Nanna, je kunt goed zien dat ze oud wordt.
Nanna, je kunt goed zien dat ze oud wordt.
Ze heeft een heel mooi slank lijntje, dus ja ze wordt 10 maar ze ziet er niet naar uit 

Da he. En ook nog zeer actief.
En ondanks een nest inderdaad nog steeds een strak lijntje.
-
Rosanne
- Posts in topic: 8
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Ze is prachtig
-
Rennendehond
- Posts in topic: 5
- Honden: 2
Manu gaat nog steeds lekker. Wel met een steeds zwakker wordende achterhand. Hij zakt vaker weg en hij valt zo om als Meeko per ongeluk tegen hem aanloopt. Hij vindt het zelf gelukkig niet zo erg (meer).
Normaal ga ik ‘s zomers met hem kamperen, maar nu gaan we lekker met z’n tweetjes in een hotelsuite zitten
Lekker in het bos om daarna lekker op bed te relaxen. Ik kijk er zo naar uit. Weer samen op pad.
Volgende maand 13, dus ik ga niet wachten.

Normaal ga ik ‘s zomers met hem kamperen, maar nu gaan we lekker met z’n tweetjes in een hotelsuite zitten

Een prachtige leeftijd voor een hond als Manu
Heel fijn om nog zo van hem te kunnen genieten
Heel fijn om nog zo van hem te kunnen genieten

- Mo-yi
- Posts in topic: 121
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
De scheetRennendehond schreef: ↑27 mar 2026, 23:10 Manu gaat nog steeds lekker. Wel met een steeds zwakker wordende achterhand. Hij zakt vaker weg en hij valt zo om als Meeko per ongeluk tegen hem aanloopt. Hij vindt het zelf gelukkig niet zo erg (meer).
Normaal ga ik ‘s zomers met hem kamperen, maar nu gaan we lekker met z’n tweetjes in een hotelsuite zittenLekker in het bos om daarna lekker op bed te relaxen. Ik kijk er zo naar uit. Weer samen op pad.
![]()
2011-2025