Puppy van de slowfeeder
Puppy van de slowfeeder
En op een mechelse herder facebookgroep werd ik voor dierenbeul uitgemaakt. Want een hond hoort te schrokken
Re: Puppy van de slowfeeder
Nou die mensen hebben duidelijk geen hondenkennis.
Mooi filmpje.
Dit voorkomt toch maagdraaing ofzo?
Mooi filmpje.
Onder de YouTube upload nu ook een reactie van abuse
Sabientje schreef: 30 dec 2024, 09:27 Nou die mensen hebben duidelijk geen hondenkennis.
Mooi filmpje.
Nou vooral stukje mentale stimulans net als bv een snuffelmat die ze ook al kent.
- Kells
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Ierse Setters
Wat sielug! 
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
Echt he. Op YouTube nu en zielig en microplastics gedoe
-
Kelperuaantjes
Ik zag het op Facebook ook al inderdaad. Zegt een hoop over het IQ van degene die de reactie geplaatst heeft.
Het scheelt ook wel per hond. Hier vloog de hele bak door de keuken uit frustratie. Dus dan maar schrokken.
- CatnDog
- Honden: 1
- Welke: Groenendaeler
Haha. Facebookhelden.
Kinderen en puppy's zijn heilig. Je zal je kind waarschijnlijk ook niet op de foto kunnen zetten met verkeerde mutsje op of de hele wereld valt over je heen.
Kinderen en puppy's zijn heilig. Je zal je kind waarschijnlijk ook niet op de foto kunnen zetten met verkeerde mutsje op of de hele wereld valt over je heen.
Ik bood er één aan op een weggeefhoek ,hij is hier onnodig en bij verhuizen hoort opruimen, kwam er ook zo'n muts aan die het vreselijk zielig vond en mishandeling 

De honden van voorbij, ze blijven in mijn leven
De honden van voorbij, ik blijf met ze verweven.
Er zitten daar veel kenners ja. Ik was onlangs een beul omdat ik runar gewassen had 
- malinois
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Maar dat was ook wel heul.zielig ...Maart schreef:Er zitten daar veel kenners ja. Ik was onlangs een beul omdat ik runar gewassen had

Ik ben t ook al geweest daar; eerst omdat ik pakwerk deed met mn honden en daarna omdat ik in oktober nog aan dock diving deed.... 1 wedstrijd op 2 oktober of zoiets

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
malinois schreef: 30 dec 2024, 15:52Maar dat was ook wel heul.zielig ...Maart schreef:Er zitten daar veel kenners ja. Ik was onlangs een beul omdat ik runar gewassen had
Ik ben t ook al geweest daar; eerst omdat ik pakwerk deed met mn honden en daarna omdat ik in oktober nog aan dock diving deed.... 1 wedstrijd op 2 oktober of zoiets![]()
We moeten ze maar niet zeggen dat dit zielige pupje in de kennel is grootgebracht