We kwamen een leuk meisje tegen met een doodle die wilde ze even aaien. Dat vindt zowel Elsa als Roland leuk.
Is wel wennen na Fila's

Ja dat us echt leuk , Luus en Abra speelde ook heel veel samen, echt genieten.Marc schreef: 31 jan 2025, 18:48 Wat een leuk koppel zo. Ben benieuwd of ze gaan spelen. Dat is altijd zo leuk vind ik. Hier spelen ze niet meer maar ze speelden toen Bas jong was elke wandeling wel. Daar kon ik dan echt van genieten.

Leuk dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen. Spelen is niet leeftijdsgebonden denk ik, want Aislinn en Clancy spelen ook gezellig samen, al mag het van Aislinn af en toe wel een onsje minder. Het leeftijdsverschil tussen beiden is 10 jaar.Tineke schreef: 31 jan 2025, 18:50Ja dat us echt leuk , Luus en Abra speelde ook heel veel samen, echt genieten.Marc schreef: 31 jan 2025, 18:48 Wat een leuk koppel zo. Ben benieuwd of ze gaan spelen. Dat is altijd zo leuk vind ik. Hier spelen ze niet meer maar ze speelden toen Bas jong was elke wandeling wel. Daar kon ik dan echt van genieten.
Roland houd van rennen in spel dus wie weet Elsa ook wel en dan zie ik het wel gaan gebeuren

Spelen is zeker niet leeftijdsgebonden. Maar hoe ouder hoe minder denk ik wel. Bas speelde nog volop met Guus tot een jaar of 12 zeker. Maar kan ook 15 zijn. Alleen het laatste jaar is ze te zwak en mag Guus haar niet meer uitdagen. Dus wij hebben het spelen verboden omdat Bas het niet meer aankan met haar hart en gewrichten. Helaas. Soms doen ze nog snel even een spel buiging en dan rent Bas naar haar mand. Dus die vibe is er nog steeds al wordt er niet meer gerend en gestoeid.Kells schreef: 31 jan 2025, 20:00Leuk dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen. Spelen is niet leeftijdsgebonden denk ik, want Aislinn en Clancy spelen ook gezellig samen, al mag het van Aislinn af en toe wel een onsje minder. Het leeftijdsverschil tussen beiden is 10 jaar.Tineke schreef: 31 jan 2025, 18:50Ja dat us echt leuk , Luus en Abra speelde ook heel veel samen, echt genieten.Marc schreef: 31 jan 2025, 18:48 Wat een leuk koppel zo. Ben benieuwd of ze gaan spelen. Dat is altijd zo leuk vind ik. Hier spelen ze niet meer maar ze speelden toen Bas jong was elke wandeling wel. Daar kon ik dan echt van genieten.
Roland houd van rennen in spel dus wie weet Elsa ook wel en dan zie ik het wel gaan gebeuren
En als ze rekening met elkaar houden hoeft ook het verschil in grootte geen belemmering te zijn. Micron speelde met Abra en Rio , Jimi met Luus.Marc schreef: 02 feb 2025, 11:06Spelen is zeker niet leeftijdsgebonden. Maar hoe ouder hoe minder denk ik wel. Bas speelde nog volop met Guus tot een jaar of 12 zeker. Maar kan ook 15 zijn. Alleen het laatste jaar is ze te zwak en mag Guus haar niet meer uitdagen. Dus wij hebben het spelen verboden omdat Bas het niet meer aankan met haar hart en gewrichten. Helaas. Soms doen ze nog snel even een spel buiging en dan rent Bas naar haar mand. Dus die vibe is er nog steeds al wordt er niet meer gerend en gestoeid.Kells schreef: 31 jan 2025, 20:00Leuk dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen. Spelen is niet leeftijdsgebonden denk ik, want Aislinn en Clancy spelen ook gezellig samen, al mag het van Aislinn af en toe wel een onsje minder. Het leeftijdsverschil tussen beiden is 10 jaar.Tineke schreef: 31 jan 2025, 18:50
Ja dat us echt leuk , Luus en Abra speelde ook heel veel samen, echt genieten.

Ook dat natuurlijk. Fin is niet echt heel speels, maar uiterst voorzichtig met kleine hondjes. Dat zijn al onze honden eigenlijk, alleen Kells kon ze weleens afbekken als ze te brutaal waren.Tineke schreef: 02 feb 2025, 12:16En als ze rekening met elkaar houden hoeft ook het verschil in grootte geen belemmering te zijn. Micron speelde met Abra en Rio , Jimi met Luus.Marc schreef: 02 feb 2025, 11:06Spelen is zeker niet leeftijdsgebonden. Maar hoe ouder hoe minder denk ik wel. Bas speelde nog volop met Guus tot een jaar of 12 zeker. Maar kan ook 15 zijn. Alleen het laatste jaar is ze te zwak en mag Guus haar niet meer uitdagen. Dus wij hebben het spelen verboden omdat Bas het niet meer aankan met haar hart en gewrichten. Helaas. Soms doen ze nog snel even een spel buiging en dan rent Bas naar haar mand. Dus die vibe is er nog steeds al wordt er niet meer gerend en gestoeid.Kells schreef: 31 jan 2025, 20:00
Leuk dat ze zo goed met elkaar overweg kunnen. Spelen is niet leeftijdsgebonden denk ik, want Aislinn en Clancy spelen ook gezellig samen, al mag het van Aislinn af en toe wel een onsje minder. Het leeftijdsverschil tussen beiden is 10 jaar.
Als de groters het met beleid doen dan is dat best mogelijk.