beslotenheid Ons Kent Ons

Gebruik dit forumdeel om al je wensen kenbaar te maken. Wat zou je graag willen op dit forum? Meld het vooral in dit forumonderdeel!

Moet er een echt afgesloten forumgedeelte komen

Ja, we willen een echt afgesloten gedeelte
71
59%
Neen, het is voldoende zoals het nu is
50
41%
 
Totaal aantal stemmen: 121

EchoMira
Posts in topic: 21
Berichten: 11150
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door EchoMira »

Lothian schreef: 08 dec 2021, 19:48
Gebruikersavatar
_Tiny_
Posts in topic: 21
Berichten: 2351
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:38
Locatie: Friesland
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door _Tiny_ »

EchoMira schreef: 08 dec 2021, 19:37
_Tiny_ schreef: 08 dec 2021, 19:35 Sowieso iemand die zijn account (meerdere keren) laat verwijderen hoeft er van mij niet meteen weer in als ze zich opnieuw aanmelden. Ik vind dat daar een regel voor moet komen.
En als dat gewoon de regel is? Dat mensen alleen met hun oorspronkelijke account in de OKO kunnen?
Ja, vind ik prima :ok:
Afbeelding
Nanna

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Nanna »

Teckeltoos schreef: 08 dec 2021, 19:44 Ik had ook niet moeten verwachten dat iedereen mij gewoon als Thea wilde zien.
Ik laat me de lol van het meedoen hier niet afpakken.
Niemand pakt je hier wat af. En we zien je gewoon als Thea. De enige die er steeds een HL/HF zaak van wil breien ben jij zelf. Kom op Thea, niet meer het slachtoffer uithangen en gewoon gezellig meedoen. :E:
EchoMira
Posts in topic: 21
Berichten: 11150
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door EchoMira »

Gudrun schreef: 08 dec 2021, 19:46
Inge O schreef: 08 dec 2021, 19:42
EchoMira schreef: 08 dec 2021, 19:37

En als dat gewoon de regel is? Dat mensen alleen met hun oorspronkelijke account in de OKO kunnen?
Of dat er in het andere geval gestemd wordt of dat wel of niet weer kan?

Zo kan bijvoorbeeld Crescent het wat mij betreft voor de rest van haar dagen wel op haar buik schrijven.
Hmmm... ik snap wat je bedoelt maar ik heb het persoonlijk ergens moeilijk met stemmen voor of tegen iemand.
"68 % wil me niet", dit gevoel wil ik niemand geven.
Volgens mij is het meer dan 68% hoor.
Nanna

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Nanna »

EchoMira schreef: 08 dec 2021, 19:56
Volgens mij is het meer dan 68% hoor.
Gaat meer richting de 100 schat ik.
Gebruikersavatar
_Tiny_
Posts in topic: 21
Berichten: 2351
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:38
Locatie: Friesland
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door _Tiny_ »

Dagmar schreef: 08 dec 2021, 19:45
Teckeltoos schreef: 08 dec 2021, 19:44 Heeft deze topic toch nog iet positiefs gebracht.
Een eigen poll hoek. Is dan toch mooi aan mij te danken
Voor de eer om de eerste te zijn voor wie een poll geopend wordt bedank ik. De "geheimen" daar interesseren mij totaal niet.

Ik weet gewoon dat ik hier gewoon meegedaan heb als Teckeltoos en er veel en leuk gereageerd werd en me gewaardeerd voelde.
Het enige wat me spijt is dat ik me op de kast heb laten jagen.
Ik vergeef het de dames. Zand erover en opnieuw beginnen.
Ik had ook niet moeten verwachten dat iedereen mij gewoon als Thea wilde zien.
Ik laat me de lol van het meedoen hier niet afpakken.
Pardon?
Thea heeft haar hele eigen beleving. Laat maar.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hakunamatata
Posts in topic: 1
Berichten: 940
Lid geworden op: 13 sep 2021, 03:36
Locatie: Vlakbij Leeuwarden
Honden: 2
Welke: Een Eevee en Lizzy
Contacteer:

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door hakunamatata »

Teckeltoos schreef: 08 dec 2021, 19:44 Heeft deze topic toch nog iet positiefs gebracht.
Een eigen poll hoek. Is dan toch mooi aan mij te danken
Voor de eer om de eerste te zijn voor wie een poll geopend wordt bedank ik. De "geheimen" daar interesseren mij totaal niet.

Ik weet gewoon dat ik hier gewoon meegedaan heb als Teckeltoos en er veel en leuk gereageerd werd en me gewaardeerd voelde.
Het enige wat me spijt is dat ik me op de kast heb laten jagen.
Ik vergeef het de dames. Zand erover en opnieuw beginnen.
Ik had ook niet moeten verwachten dat iedereen mij gewoon als Thea wilde zien.
Ik laat me de lol van het meedoen hier niet afpakken.
Om eerlijk te zijn snap ik jouw reacties niet :?
In de 'ons kent ons' hoek zijn er geen geheimen. Oké, dat lieg ik. Ze zijn er wel, in het sesatopic, maar dat zijn geheimen juist omdat dat het spel is. Verder is hier geen gekonkel of gedoe. Dat is mooi op dat andere forum gebleven gelukkig.
Iedereen ziet je hier juist wél als Thea. Gewoon Thea met Peer, teckeltoos dus, die we al jaren kennen en die gewoon leuk mee kan schrijven. Of je mod bent op dat andere forum kan ons echt gestolen worden. Dat je zelf toen dacht dat je hier niet welkom was omdat je daar modje was geworden, dat lag echt bij jezelf. Er is juist tot in der treuren hier gezegd dat jullie van daar hier gewoon welkom zijn. Laten we dat niet nog 100x hoeven te zeggen.

En die poll is niet voor jou. Die is er omdat er blijkbaar nog geen duidelijkheid is over wanneer je eigenlijk in 'ons kent ons' toegang krijgt. Iedereen die vanuit het andere forum meekwam heeft namelijk automatisch toegang gekregen. Dus de vraag is nu, hoe gaan we eigenlijk om met nieuwe aanvragen voor dat hoekje. Daarvoor zou dat polletje zijn.
~Hakuna matata - ge hebt geen zorgen, zorg maar dat ge geniet ~
Afbeelding
EchoMira
Posts in topic: 21
Berichten: 11150
Lid geworden op: 10 sep 2021, 16:18
Honden: 2
Welke: Whippet en Lurcher

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door EchoMira »

Gebruikersavatar
Fenneke
Posts in topic: 3
Berichten: 2256
Lid geworden op: 16 sep 2021, 10:45
Honden: 1
Welke: Witte herder en nu een hún

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Fenneke »

Gudrun schreef: 08 dec 2021, 19:10 Ja maar is er wel een poll nodig?
Iedereen die bij de opstart hier was werd vanzelf lid van OKO toen het besloten werd.
Dus iedereen die er na lid wordt gewoon even wachten en fijn en actief mee doen.
Hadden we gezegd hoe lang? :dunno:

Maar goed, als men een polletje wenst maak ik er wel eentje.

Of eerst een poll of we een poll willen? :engel:
Doe mij deze maar :engel:
Groetjes Fenneke en Baloe
Afbeelding
In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster 💖 💖
Gebruikersavatar
*Esther
Posts in topic: 1
Berichten: 1312
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:09
Honden: 3
Welke: Grote Poedel Waterhond en Powderpuff

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door *Esther »

Er zijn wel meer cabaretiers die om zichzelf lachen.
Afbeelding
BieneMaya

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door BieneMaya »

Teckeltoos schreef: 08 dec 2021, 19:44 Heeft deze topic toch nog iet positiefs gebracht.
Een eigen poll hoek. Is dan toch mooi aan mij te danken
Voor de eer om de eerste te zijn voor wie een poll geopend wordt bedank ik. De "geheimen" daar interesseren mij totaal niet.

Ik weet gewoon dat ik hier gewoon meegedaan heb als Teckeltoos en er veel en leuk gereageerd werd en me gewaardeerd voelde.
Het enige wat me spijt is dat ik me op de kast heb laten jagen.
Ik vergeef het de dames. Zand erover en opnieuw beginnen.
Ik had ook niet moeten verwachten dat iedereen mij gewoon als Thea wilde zien.
Ik laat me de lol van het meedoen hier niet afpakken.
Tsssss
Mellow

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Mellow »

Crescent schreef: 08 dec 2021, 21:39 Niet nodig, wat een klucht. Ik kom hier keurig meedoen, ik heb geen interesse in zogenaamd afgeschermde hoekjes. Maar oh wee dat ik er ooit toegang toe krijg. Alsof ik dat zou willen. :LOL:

Maakt niet uit dat ze er niet om heeft gevraagd! Het gaat erom “dat we allemaal tegen stemmen”

Dit gaat toch nergens meer over 🤣
Maak je zelf niet zo belangrijk want dat ben je niet.
Er is niet speciaal voor jou een poll gemaakt, om te stemmen wie jou nog wel of niet hier, of in de OKO, wil zien.
So don't flatter yourself. :pffff:
Gebruikersavatar
Kells
Posts in topic: 1
Berichten: 5320
Lid geworden op: 10 sep 2021, 19:17
Locatie: Westerkwartier
Honden: 4
Welke: Ierse Setters

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Kells »

Waar het mij betreft hoeven mensen die weer eens aan komen waaien met weer een nieuw account of hier al een account hadden, maar alleen maar meelezen en zelden tot nooit iets posten geen toegang tot OKO.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Kells, Aislinn, Finbar en Clancy.
Nanna

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Nanna »

Ik heb wel vertrouwen in het modteam hoor. Laat die het maar bepalen. En als er toch een kwestie hieromtrent rijst dan kan er altijd nog in oko gepollt worden.
Bonnie F
Posts in topic: 1
Berichten: 924
Lid geworden op: 02 okt 2021, 12:36

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Bonnie F »

Nanna schreef:Ik heb wel vertrouwen in het modteam hoor. Laat die het maar bepalen. En als er toch een kwestie hieromtrent rijst dan kan er altijd nog in oko gepollt worden.
Dit dus. Hoeft ook niet altijd openbaar gemaakt te worden. Dan hoeven we ook geen gezeur van HF(leden) aan te horen.
Gebruikersavatar
_Tiny_
Posts in topic: 21
Berichten: 2351
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:38
Locatie: Friesland
Honden: 4
Welke: Grote poedel middenslagpoedel dwergpoedel labradoodle

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door _Tiny_ »

Crescent schreef: 08 dec 2021, 22:29
Mellow schreef: 08 dec 2021, 22:19
Crescent schreef: 08 dec 2021, 21:39 Niet nodig, wat een klucht. Ik kom hier keurig meedoen, ik heb geen interesse in zogenaamd afgeschermde hoekjes. Maar oh wee dat ik er ooit toegang toe krijg. Alsof ik dat zou willen. :LOL:

Maakt niet uit dat ze er niet om heeft gevraagd! Het gaat erom “dat we allemaal tegen stemmen”

Dit gaat toch nergens meer over 🤣
Maak je zelf niet zo belangrijk want dat ben je niet.
Er is niet speciaal voor jou een poll gemaakt, om te stemmen wie jou nog wel of niet hier, of in de OKO, wil zien.
So don't flatter yourself. :pffff:
Ach, houd toch op. Ongevraagd al ergens de toegang toe worden ontzien op een zgn. vrij forum. Say what?
Ja een vrij forum. Maar niet vrij om de boel te verpesten, meegluren in OKO en nooit iets schrijven, spionnen sturen, schuilaccounts aanmaken, en andere dingen om de sfeer te ondermijnen. Nee, niet jij alleen. De ervaring leert dat we daar best even op kunnen anticiperen.
Met je gegluur in de schaduw en af en toe een schijnheilig berichtje.
Afbeelding
Gebruikersavatar
HillieS
Posts in topic: 5
Berichten: 6742
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:01
Honden: 2
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door HillieS »

Nanna schreef: 08 dec 2021, 22:36 Ik heb wel vertrouwen in het modteam hoor. Laat die het maar bepalen. En als er toch een kwestie hieromtrent rijst dan kan er altijd nog in oko gepollt worden.
Precies
Afbeelding
Marc

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Marc »

Crescent schreef: 08 dec 2021, 23:11 Nou, in elk geval is er iets wat ík in elk geval niet mag lezen. Spannund! :LOL:

Helaas is Sint alweer retour, in een jutezak naar Spanje klinkt me allezins goed in de oren.
De rellende moderator van het relloze hondenforum..... :roll:
Gebruikersavatar
Dagmar
Posts in topic: 19
Berichten: 3141
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Dagmar »

Marc schreef: 09 dec 2021, 11:27
Crescent schreef: 08 dec 2021, 23:11 Nou, in elk geval is er iets wat ík in elk geval niet mag lezen. Spannund! :LOL:

Helaas is Sint alweer retour, in een jutezak naar Spanje klinkt me allezins goed in de oren.
De rellende moderator van het relloze hondenforum..... :roll:
Nee hoor, ze heeft daar ook wat extra relaccounts die losgaan om mensen van hier te trekken.
Afbeelding
Nanna

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Nanna »

Dagmar schreef: 09 dec 2021, 11:52
Marc schreef: 09 dec 2021, 11:27
Crescent schreef: 08 dec 2021, 23:11 Nou, in elk geval is er iets wat ík in elk geval niet mag lezen. Spannund! :LOL:

Helaas is Sint alweer retour, in een jutezak naar Spanje klinkt me allezins goed in de oren.
De rellende moderator van het relloze hondenforum..... :roll:
Nee hoor, ze heeft daar ook wat extra relaccounts die losgaan om mensen van hier te trekken.
Ik had er meer van verwacht. Van die naam. MyDoggie2020. Dat kan veel beter.
Gebruikersavatar
Gos
Posts in topic: 1
Berichten: 1522
Lid geworden op: 03 okt 2021, 19:31
Honden: 2
Welke: Mechelse herder

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Gos »

Dagmar schreef: 09 dec 2021, 11:52 Nee hoor, ze heeft daar ook wat extra relaccounts die losgaan om mensen van hier te trekken.
Oh ik dacht dat die waren om mensen van hier definitief te laten afhaken, zoals dat nachtmerrietopic 😂 Het beetje dat ik gelezen heb is bedroevend dus ik verspil er m’n tijd niet meer aan.
The journey of life is sweeter when traveled with a dog
Gebruikersavatar
Dagmar
Posts in topic: 19
Berichten: 3141
Lid geworden op: 12 sep 2021, 20:09

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Dagmar »

Nanna schreef: 09 dec 2021, 11:54
Ik had er meer van verwacht. Van die naam. MyDoggie2020. Dat kan veel beter.
Volgens mij ligt het probleem dan meer aan de kant van jouw verwachtingen :mrgreen:
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kruimel
Posts in topic: 4
Berichten: 3953
Lid geworden op: 12 sep 2021, 18:40
Honden: 2
Welke: IJslandse honden

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Kruimel »

Ze zijn daar veels te fantsoenderlijk om ordentelijk te kunnen rellen. Jammer, want dan kunnen ze laten zien hoe keurig ze modereren.
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
Gebruikersavatar
Célie
Posts in topic: 18
Berichten: 11583
Lid geworden op: 12 sep 2021, 23:15
Locatie: Dronten
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Célie »

Anne schreef: 08 dec 2021, 19:38 Teckeltoos als je die wij/zij houding niet loslaat wordt het nooit leuk voor je, doe gewoon mee, open topics als je dat leuk vind maar niet uit angst er anders afgeschopt te worden, en dan gaat het vanzelf goed. Er zijn hier geen quota aan hoeveel berichten je moet/mag schrijven, als je een dag geen plaatjes neerzet ben je de dag daarna gewoon net zo welkom als dat je dat wel zou hebben gedaan, en het hoeft allemaal niet zo kunstmatig en krampachtig. Dit forum loopt heel goed, mensen voelen zich vrij en thuis, dat kan voor jou ook als je dat wilt Daar moet je dan wel zelf voor openstaan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jezussssssssssssss had je dat niet eerder kunnen zeggen :O:
Gebruikersavatar
Inge O
Posts in topic: 4
Berichten: 6330
Lid geworden op: 13 sep 2021, 08:42
Honden: 5
Welke: Hovawart

Re: beslotenheid Ons Kent Ons

Bericht door Inge O »

Célie schreef: 09 dec 2021, 16:04
Anne schreef: 08 dec 2021, 19:38 Teckeltoos als je die wij/zij houding niet loslaat wordt het nooit leuk voor je, doe gewoon mee, open topics als je dat leuk vind maar niet uit angst er anders afgeschopt te worden, en dan gaat het vanzelf goed. Er zijn hier geen quota aan hoeveel berichten je moet/mag schrijven, als je een dag geen plaatjes neerzet ben je de dag daarna gewoon net zo welkom als dat je dat wel zou hebben gedaan, en het hoeft allemaal niet zo kunstmatig en krampachtig. Dit forum loopt heel goed, mensen voelen zich vrij en thuis, dat kan voor jou ook als je dat wilt Daar moet je dan wel zelf voor openstaan.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaa jezussssssssssssss had je dat niet eerder kunnen zeggen :O:
:LOL: :LOL:
Plaats reactie