zeker. Thorin Pekko en Nika zijn hier.Sabientje schreef:Dat is de hond van Alex toch?
Mooie foto's.
Ja zeker zo op de foto’s zou je amper zeggen dat hij zo ziek is geweest. Mist wel nog spierenkaterke schreef:Wat ziet hij er goed uit.

ThanksEchoMira schreef:Wat een verschil! Hij ziet er super uit.
Zeker.ranetje schreef:Die spieren komen ook wel weer.
Daar kan jij genoeg mogelijke oefeningen voor bieden.
Hij ziet er goed uit
Nou de behandelend dierenartsen, diverse (oud) dierenarts assistentes en ook vrienden uit de usa die veel revalidatie ervaring hebben zeggen allemaal dat het extreem snel gaat.Sabientje schreef:Honden die weer helemaal 100 procent zijn die herstellen volgens mij ook super snel. Of zie ik dat verkeerd?
Nou vooral Valentino. Ik bied aan wat hij aankan op het moment.Sabientje schreef:Nou dan doe jij het het gewoon perfecter dan perfect.
Hij is sowieso fysiek rete sterk is gebleken. Anders had hij dit allemaal niet overleefd. Hij bleef knokken dus wij knokten met hem mee.Sabientje schreef:Kan het zijn dat zijn algemene gezondheid voor dat hij ziek werd gewoon TOP was dat hij daardoor zo goed hersteld?
Sorry voor deze vragen. ben nieuwsierig.
In principe zijn ze op de hoogte want ik heb contact met de dochter van een van de eigenaren (zo ben ik er ook zo makkelijk tussen gekomen op oudjaarsdag)Sabientje schreef:Ik denk dat dierenartsen dat wel fijn vinden met honden die zo vreselijk ziek zijn geweest om de voortgang te zien van zulke honden.
Ben benieuwd heo het gegaan is.
Vertel je dat ons?

Ze was vandaag vooral niet lief voor haar eigen vrouwelijke gezinslid
Trutkind