We hebben er hier in de buurt ook eentje. Een reu. Inmiddels al een dagje ouder maar wat een zeldzaam agressief kutbeest. Ik zou het risico niet durven nemen want het ras staat niet bekend als heel sociaal (understatement).
Aan de andere kant hadden we een vent op de hondenclub die ze fokte. Amerikanen. Die liep gewoon rond met drie reuen en die vertrokken geen snorhaar hahahaha. Dat mocht niet van pappa.
Voor de juiste eigenaar dus wellicht een prima hond. Maar vind die eigenaars maar eens….
Ik ken er een aantal waarvan deze echt een uitzondering is qua vriendelijkheid. De anderen zijn inderdaad niet leuk te noemen maar hun eigenaren weten wat ze met hen in huis hebben en handelen daar gelukkig ook naar.
Nou ik vind je vitaal, gelukkig en verzorgd.
Je hebt enorme kraaienpoten die duiden op een leven lang lachen.
Ik zou niet weten wat er verborgen had moeten zijn. Je bent prachtig.
EchoMira schreef: ↑07 mar 2026, 21:26
Hahaha, je opmerking over mijn enorme kraaienpoten bezorgt me er nog een paar extra...
Maar dank voor de aardige woorden. Toch sta ik nog steeds liever achter dan voor de camera.
EchoMira schreef: ↑07 mar 2026, 21:26
Hahaha, je opmerking over mijn enorme kraaienpoten bezorgt me er nog een paar extra...
Maar dank voor de aardige woorden. Toch sta ik nog steeds liever achter dan voor de camera.
Lachrimpels, je hebt niks om te verbergen je bent een mooie vrouw.
Nanna schreef: ↑08 mar 2026, 16:04
Nog niet misschien
Ik heb er nietveel verstand van maar volgens mij is dit een Amerikaanse Akita. Niet dat ik denk dat het scheelt qua haren trouwens.
Maar goed, ieder zijn ding. Ik zou zo'n vacht ook niet hoeven zelf, maar hetzelfde geldt voor de dreads van een Puli of Komondor, of de krulvacht van een Poedel of Spaanse Waterhond.
Ik deelde gewoon een paar goto's van een nest wat ik op de foto zette gisteren, heb geen interesse er 1 te nemen.