Dooie das
-
Nanna
Re: Dooie das
Doorgaans laat ik een spoor van vertrapte reeën achter. De das was een noviteit.
- Fenneke
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Witte herder en nu een hún
Tja die overleven schioemast 43 natuurlijk nooit
Maar jammer. Wist je dat ze daar leefden?
Groetjes Fenneke en Baloe

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster

In herinnering mijn 2 witte kanjers
Amos en Buster
-
Nanna
Nee. Van vossen wist ik het wel. En we hebben tegenwoordig ook zwijnen, ben ik niet blij mee. Ook wolven en vanmiddag zag ik een groep van zeker 15 reeën.Fenneke schreef: 28 feb 2022, 17:37 Tja die overleven schioemast 43 natuurlijk nooit![]()
- Vicky
- Honden: 4
- Welke: BC Markiesje Wocker
[quote=Nanna post_id=100652 time=1646066431
Nee. Van vossen wist ik het wel. En we hebben tegenwoordig ook zwijnen, ben ik niet blij mee. Ook wolven en vanmiddag zag ik een groep van zeker 15 reeën.
[/quote]
Wat een gezelligheid.
Nee. Van vossen wist ik het wel. En we hebben tegenwoordig ook zwijnen, ben ik niet blij mee. Ook wolven en vanmiddag zag ik een groep van zeker 15 reeën.
[/quote]
Wat een gezelligheid.

Bo en de honden
-
Mizzsylver
- Honden: 2
- Welke: Duitse herder
- Contacteer:
Deden de honden er niks mee?
Ik zag er ooit 1 langs de weg dood liggen, appte dat naar iemand die weer iemand kende die dieren opzet en die wilde hem wel. Dus ik zeg ik laad hem wel in op de terug weg, paar uur later, maar toen was ie al weg. Weet nog altijd niet of ie toch niet dood was of dat iemand een dooie das wilde.
Ik zag er ooit 1 langs de weg dood liggen, appte dat naar iemand die weer iemand kende die dieren opzet en die wilde hem wel. Dus ik zeg ik laad hem wel in op de terug weg, paar uur later, maar toen was ie al weg. Weet nog altijd niet of ie toch niet dood was of dat iemand een dooie das wilde.

-
Nanna
Ik weet niet eens wie de boswachter isLothian schreef: 28 feb 2022, 18:57 Wat zonde. Wel bijzonder om tegen te komen! Heb je het bij de boswachter gemeld?
Verder moet je geen slapende honden wakker maken. Mooi zo laten.
- Johnny Jones
- Honden: 6
- Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen
Wat gek, hoe komt zo'n dier daar nou dood... Was-tie aan het wandelen en kreeg hij een infarct ofzo?
Is het niet een verloren carnavalshoedje van iemand?
Is het niet een verloren carnavalshoedje van iemand?