Betere pootlengte en hetzelfde type.

Dat gecombineerd met het karakter van een Cattle, dat wordt een 'hond from hell'Diana schreef: 28 feb 2022, 21:59 Maar als ze haar zelfstandige jachtpassie vererft, zitten denk ik niet veel mensen daarop te wachten![]()
Prima denk ik. In deze richting. Als kruising heel leuk, als outcross gaat het na die f1 waarschijnlijk alleen maar achteruit.Sandra&co schreef: 28 feb 2022, 21:12 Duque is net serieus gevraagd/gepeild voor een Franse Bulldog-outcrossHoe zou dat er uit zien?!

In ieder geval flink wat neus en een mooie rugSandra&co schreef: 28 feb 2022, 21:12 Duque is net serieus gevraagd/gepeild voor een Franse Bulldog-outcrossHoe zou dat er uit zien?!
Als ze al nadenken over een outcross dan heb je grote kans dat ze niet terugfokken op een rochelsnorkel hoor.Sandra&co schreef: 01 mar 2022, 12:15Ja dat is het. De f1 gaat een verbetering zijn, maar als je weer een andere rochelsnorkel op die f1 zet, wordt dat nooit beter.

EchoMira schreef: 28 feb 2022, 22:03 Ik zou mira's reuen wel op een mooie pointerteef zien.
Dan krijg je natuurlijk kleine armoepointertjes van. Jacht hadden ze toch al. En qua zicht klopt het toch.
Ben je meteen van die wipneuzen af