Middagje naar de renbaan maar eerder huiswaarts gekeerd om dat het een eeuwigheid duurde voordat ze eens gingen beginnen (de baan was bevroren). Dus geen foto's van het rennen. En de Basenji, Border Collie en de Stafford zouden ook gaan rennen
Jammer maar ik stond daar in mijn verschoning te bevriezen.
Laatst gewijzigd door Nanna op 06 mar 2022, 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
De renafghanen waren volgens de eigenaar "echte Nazi's", hahaha.
Iedere andere hond moest DOOD.
Daar was op de baan niet veel van te merken maar buiten loslopen konden ze niet.
Hahaha! Als ze ook maar dácht dat je naar haar keek werd meteen een hele happydance uitgevoerd.
Ik ben haar dus even gaan zoenen. En meteen werd mijn fok van mijn kop afgelikt
Mooie foto's! Jammer dat het te lang duurde voor er actie was. Maar in Geldrop mogen dus ook niet-windhonden rennen? Want dan ga ik dat toch eens overwegen. Velp is heel gezellig, maar dat wordt met deze benzineprijzen toch een stukje minder leuk
Veertje schreef: 07 mar 2022, 12:17
Mooie foto's! Jammer dat het te lang duurde voor er actie was. Maar in Geldrop mogen dus ook niet-windhonden rennen? Want dan ga ik dat toch eens overwegen. Velp is heel gezellig, maar dat wordt met deze benzineprijzen toch een stukje minder leuk
Ja, als er training is mag je je opgeven. Effe op de facebooksite. GWRV renbaan de Coevering.
Ja, als er training is mag je je opgeven. Effe op de facebooksite. GWRV renbaan de Coevering.
Ik ben meteen FB-lid geworden en heb ze een berichtje gestuurd.
Mee eens. Is niet grappig meer qua prijzen dus ben er al even niet geweest. 1,5 uur in de auto voor 5 minuutjes lol is het net niet...vorige keer kwam ik in heftige stortregen daar aan, dat was helemaal kut.
Een hobby mag wat kosten, maar dit gaat me wat ver. En dan ben ik nog heel blij dat dit een sport is die qua trainingen niks kost.
Dat is leuk om te weten!
Jip, Vik & Vie
In liefdevolle herinnering: Floor, Job, Benno & Ziva