Lucca wil altijd aan je adem ruiken bij het begroeten.
Taro pakt me graag bij mijn polsen, neus en strot.
Wat zijn de gekke maniertjes van jullie honden?

Marlett schreef: 25 sep 2021, 17:21 Mijn reflex is nu dat ik snel mijn hand op mijn mond leg als ik hem op de trap hoor.

Ja, Luna deed dit ook altijd! Soms duwde ze zo hard dat je haar helemaal hoorde snuiven. Wat grappig, nog nooit gezien bij een andere hond.Lothian schreef: 04 okt 2021, 14:02 Lucca drinkt raar. Met haar neus op de rand van de drinkbak.
Als het waterpeil lager is moet ze haar neus nog harder aanduwen om te kunnen drinken en heeft ze echt zo'n mopsneusje.
Zijn er meer honden die dit doen?
![]()
Vito ook. Als hij er een te pakken krijgt trekt hij hem helemaal uit elkaar.Loraine schreef: 26 sep 2021, 12:37 Dívka heeft wat met mijn gedragen onderbroeken kwam ik achter toen ik de badkamer een paar keer open had laten staan en vervolgens bijna geen onderbroeken in mijn wasmand had liggen.![]()
Ja, doet Relax soms ook.

YaraFloortje schreef: 08 okt 2021, 12:31 Ysta drinkt uit glazen, bekers en kopjes. Vooral bier en koffie![]()
Dat honden van bier houden wist ik wel, maar welke hond drinkt er nou koffie? Het begint ondertussen ook wel een beetje irritant te worden, geen eten laten slingeren lukt nog wel met een pup, maar kopjes wegzetten als ik bijv. even naar de wc ga zit gewoon niet in m'n systeem. Dan kom je terug, wil je een slok van je koffie nemen en dan zie je net op tijd die kwijldraad....![]()