Hoe bedoel je ‘ik lig in de weg’?

Ik lig hier prima.

En ook blijven aaien graag!

Ja, toch, ze is zo schattig.
Ik zou het bijna doen.
Nee, gelukkig niet.

Zeker.
Dit is wel echt een van de redenen waarom ik graag een hond wilde. Echt het samen zijn, ik wilde een hond die veel op avontuur wilde en wilde wandelen, en die thuis lekker samen met me wilde knuffelen. Froo is echt bij uitstek dat laatste.
Dat is het inderdaad.Zamunda schreef: 11 mar 2022, 07:14 Haha, herkenbaar. Moet je naar de wc, stel je het uit tot je het echt niet meer houdt want zo'n mormel ligt zo lekker en gaat zeker weten mopperen/klagen als je opstaat. Je ziet het ook aan dat bekkie: waag het niet om op te staan!

Noh
Daar heb ik ook zo'n last van, dat ik zo goed trainbaar benFrootje schreef: 11 mar 2022, 10:24Dat is het inderdaad.Vooral omdat ze ook gelijk weg is als ik anders ga zitten. Dan is het gelijk een ‘ok, doei dan’.
Dat vind ik wel jammer. Vaak is ze wel snel weer terug hoor, maar ze kan echt niet blijven liggen als ik beweeg. Ze denkt dan volgens mij gelijk dat ze weg moet of zo. Dus ik ben goed afgericht geloof ik.
![]()

Nee precies, er zijn gelukkig ook bij mij wel grenzen aan mijn trainbaarheidFrootje schreef: 12 mar 2022, 15:50 Lief he. Ik vind haar oogjes altijd zo leuk.![]()
Trainbaar inderdaad.Nou ja, wel selectief gelukkig. Vijf uur is nog steeds geen drie uur geworden, al zou Froo dat best graag willen.
![]()