Inge O schreef: 10 mar 2022, 19:29
Hier lachen ze ermee dat dat dik zou zijn, hier noemen ze dit dik
Das niet eerlijk, jouw wartjes krijgen toch grote nesten? Flora maar een bescheiden 6 pups (hoop ik )
En het is relatief natuurlijk, Flora heeft van zichzelf een wespentaille. Ze is 44 a 45 cm hoog en weegt maar 13,4 kg. Nu 16,5 kg.
Inge O schreef: 10 mar 2022, 19:29
Hier lachen ze ermee dat dat dik zou zijn, hier noemen ze dit dik
Das niet eerlijk, jouw wartjes krijgen toch grote nesten? Flora maar een bescheiden 6 pups (hoop ik )
En het is relatief natuurlijk, Flora heeft van zichzelf een wespentaille. Ze is 44 a 45 cm hoog en weegt maar 13,4 kg. Nu 16,5 kg.
pioenroos schreef: 10 mar 2022, 19:20
"Floor, zo nat lijk je wel heel dik. Je buiklijn is helemaal weg"
"Ja, en ik heb een goede reden en over 8 weekjes ben ik weer in topvorm Wat is jouw excuus voor veel te veel buiklijn? "
Verder is alles rustig hier. Mevrouw geniet er van dat ze zelf mag bepalen hoe lang we wandelen en dus ook de route mag zeggen. Je komt zo nog eens ergens anders in eigen woonwijk of het bos
ow lieve Flora toch! Zo stond Sira ook toen ze een enorme pyometra had. Niet te vergelijken, maar ik kan me wel voorstellen dat koud water dus lekker aanvoelt. Nog even meisje!
@pioenroos : nog een paar nachtjes goed slapen. Hoe doe je dat eigenlijk: slaapt ze bij jou op de kamer, slaap bij bij haar, of zou het zomaar als verrassing midden in de nacht kunnen gebeuren?
Pallas schreef: 10 mar 2022, 21:26
@pioenroos : nog een paar nachtjes goed slapen. Hoe doe je dat eigenlijk: slaapt ze bij jou op de kamer, slaap bij bij haar, of zou het zomaar als verrassing midden in de nacht kunnen gebeuren?
Ze slaapt meestal bij mij op de kamer ja. Ik hoop dat ze dat blijft doen want de bank vind ik maar rot slapen Ik slaap wel heel licht en klein huis met trap naar slaapkamer in woonkamer dus als ze gaat spoken ben ik zo wakker.
Maar als ik Flora een beetje ken dan weet ik úren van te voren dat er iets gaat gebeuren hoor. Flora is niet zo van het kalm, waardig en in stilte zijn in tijden van nood