Een import uit Canada.
En ik ben tevreden hoor. Wat een verbetering vergeleken bij wat het was.

Ik vind ze wel leuk. En ook interessant met dat idiote reukvermogen. Maar hebben wil ik ze niet.EchoMira schreef: 16 mar 2022, 11:31 Hahahaha.
Nee, ik vind ze inderdaad niet mooi. Ook niet leuk of interessant trouwens.
Ik ben een sucker voor dat geluidEchoMira schreef: 16 mar 2022, 11:42 Heb je gehoord hoe die beesten aanslaan?
"Oehuuuurrrllll!"
Je schrikt je een prolaps.
Het is me allemaal te buitenissig. Voor het dagelijks leven heeft een poedeltje zat reukvermogen.
Nou precies. Een collega van mij heeft er een gehad. Leuk beest hoor, maar gierende epilepsie en toen een dikke torsie er overheen dus dat was einde hond. Beest was amper 3 jaar

Een kennis van mij ook meerdere en idd allemaal overleden aan epilepsie of een torsie en dan nog die kwijlsporen tot aan het plafondalinelaila schreef: 16 mar 2022, 11:50Nou precies. Een collega van mij heeft er een gehad. Leuk beest hoor, maar gierende epilepsie en toen een dikke torsie er overheen dus dat was einde hond. Beest was amper 3 jaar![]()

Hij kreeg gewoon kokneigingenGonnie schreef: 16 mar 2022, 20:23 Ach, die Basenji werd zowat opgehangen tijdens het lopen, vind ik ook een erg leuk hondje.