Zinodo schreef: 16 mar 2022, 16:07
Hahaha Yara! Die vliegende foto ook
Maar ehh volgens mij is het daar veel te leuk hoor.
De vliegende is echt tof hè! Zo tof dat die in 1x gelukt is
En ja, 't is ook leuk daar, ze had absoluut een punt. Maar mijn energie was wat op
Kostte me verdorie bijna 10 minuten om haar mee te krijgen
Nanna schreef: 16 mar 2022, 17:08
Die riemen…..raakt dat nooit in de knoop?
Een enkele keer, maar ze zijn in 2 tellen weer uit elkaar te halen t zijn biothane lijnen allebei.
Daarnaast is t daar aanlijnplicht én zag ik handhaving rijden toen ik net aankwam. Dus wel blij met de lijnen.
Nanna schreef: 16 mar 2022, 17:20
Ja dan moet je wel. Niet dat ik het doe hoor, hahahaha. Ik incasseer gewoon die boete
Haha, ik heb Yara jaaaaaren daar los laten lopen, tot een kennis vertelde dat er regelmatig gecontroleerd werd. Jamie gaat daar niet los ivm veel wild. Dus t had me sowieso maximaal maar 1 boete opgeleverd. Maar ergens vind ik t zonde van m'n geld
Zamunda schreef: 17 mar 2022, 21:16
Haha die Yara, die was nog lang niet uitgekuurd . Leuke springfoto.
Ze vond het Heel Stom dat we weer gingen
En ja leuk geworden hè! 'Af en blijf', ik om de paar heen en 'toe maar'
Al vaak geprobeerd, maar dit is de eerste die zo leuk gelukt is.
En dat ze dan onder de balk doorloopt . Maar ze houdt duidelijk van springen dus je geduld is beloond.
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
En dat ze dan onder de balk doorloopt . Maar ze houdt duidelijk van springen dus je geduld is beloond.
Yara heeft springveren in d'r poten, ze is zo ontzettend dol op springen dat ik niet twijfelde of ze zou springen.
Jamie ging er eerst wel onderdoor , die heb ik maar even terug geholpen en samen eromheen
HillieS schreef: 18 mar 2022, 11:15
Yara heeft springveren in d'r poten, ze is zo ontzettend dol op springen dat ik niet twijfelde of ze zou springen.
Jamie ging er eerst wel onderdoor , die heb ik maar even terug geholpen en samen eromheen
Ah leuk zo'n springveer en Jamie had het goed bedacht .
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥