In eerste instantie zou ik morgen middag met mijn schoondochter bij @kloesje op puppy bezoek gaan.
Maar de plannen werden gewijzigd. Ze kwam vandaag met de meute naar de Wellerwaard.
Laat dat nou bij mij om de hoek zijn.
Nog leuker en makkelijker voor mij.
We hebben genoten. Wat een fantastische hondjes zijn/worden dat!
Zinodo schreef: 21 mar 2022, 18:09
Oh shit ja Snuck bedoel ik sorry!
Snack is zo ongeveer het favoriete woord hier in huis, vandaar de vergissing
Wat lekker dat je nog even iets langer van hem mag genieten
Snack zou niet goed komen met Lou. Die leeft ook op dat woord. We hebben zelfs het snacks voor louja liedje op de melodie van hallelujah
Ik had meneer ook graag komend weekend opgehaald, maar moet de hele volgende week nog werken, da's niet handig niet. Als we 'm ophalen gelukkig wel 3,5 week vrij
Zo mooi om dat grut lekker rond te zien huppelen. En Tux deed het super. Had eigenlijk weinig aandacht voor de pups. Even racen met Bindi was veel leuker.
Die kleine mormels moesten alleen wel even duidelijk begrijpen dat iedere tak voor Tux was.
Zamunda schreef: 22 mar 2022, 16:08
Leuk zeg, wat is het genieten met zo'n bende leuke en onderzoekende pups om je heen hè ?
Ja, was echt genieten. Ceirana (schoondochter) vond het al helemaal fantastisch.
Célie schreef: 22 mar 2022, 16:35
En niks stiekem onder de jas gestopt?
Neuhh, ik vind puppies erg leuk. Bij een ander
Maarrrr was ze daar geweest met een nest van één van hun herders, was het wel wat lastiger geworden.
Gretha schreef: 22 mar 2022, 19:43Neuhh, ik vind puppies erg leuk. Bij een ander
Maarrrr was ze daar geweest met een nest van één van hun herders, was het wel wat lastiger geworden.
Bindi ìs een herder .
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
Gretha schreef: 22 mar 2022, 19:43Neuhh, ik vind puppies erg leuk. Bij een ander