Schandalig
Schandalig
Papa positief en mama weg. En een Nova die er heel nodig uit moest.
"Ja mam, ze liep de hele tijd met slap lijntje.
"

-
EchoMira
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Re: Schandalig
Je mag met je positieve test de hond uitlaten, hoor. 
- Kruimel
- Posts in topic: 1
- Honden: 2
- Welke: IJslandse honden
Maar als je je hondsberoerd voelt is dat soms ook niet zo fijn.
Doet ze goed hoor!
Doet ze goed hoor!

Het duo Olie en Bol
In je tuin ja.
Overigens doe ik het zelf ook hoor, als ik me goed genoeg voel. Ik houd sowieso graag afstand dus dat komt wel goed.
Maar officieel mag het niet.
-
EchoMira
Nee?? Oh ik dacht dat buiten gewoon mocht. Nou ja, dan maar overtreding. Haha.
Inderdaad, scheelt ook dat Nova goed luistert. Ook naar haar.
Nee blijkbaar niet. Hij doet nu wel weer de avond ronde, Nova is loops dus alles moet nu op afstand blijvenEchoMira schreef: 22 mar 2022, 12:02 Nee?? Oh ik dacht dat buiten gewoon mocht. Nou ja, dan maar overtreding. Haha.
Nounou, hoe durf je! Ik weet nog dat mijn broertje vroeger wel eens de hond moest uitlaten. Maar dat ze er nog niet zo op vertrouwden dat hij de riem goed beethield. Dus die bonden ze dan maar gewoon om zijn middel 
Haha hier zit het erin geramd:'die lijn houd je ten alle tijden vast!' Dan gooi je jezelf maar om een boom of lantarenpaal.mijke schreef: 22 mar 2022, 13:50 Nounou, hoe durf je! Ik weet nog dat mijn broertje vroeger wel eens de hond moest uitlaten. Maar dat ze er nog niet zo op vertrouwden dat hij de riem goed beethield. Dus die bonden ze dan maar gewoon om zijn middel![]()
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Mausyi schreef: 22 mar 2022, 10:49 Papa positief en mama weg. En een Nova die er heel nodig uit moest."Ja mam, ze liep de hele tijd met slap lijntje.
"
![]()
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Ja dan wel.
- Yvette
- Honden: 1
- Welke: Toy Poedel
- Contacteer:
Wat lief en zo vol vertrouwen
Ik heb als kind van een jaar of 9 wel eens onze Rottweiler reu naar buiten gehaald om te patsen tegen een stel klierige buurjongetjes toen mijn ouders niet thuis waren maar dat vatte onze hond nogal serieus op dus bracht ik hem gauw weer naar binnen (zo slim was ik gelukkig al wel), nu denk ik echt oooooh man man stel je voor wat er gebeurd had kunnen zijn
Het werkte overigens wel tegen de jongens, die waren zo verdwenen 
Ik heb als kind van een jaar of 9 wel eens onze Rottweiler reu naar buiten gehaald om te patsen tegen een stel klierige buurjongetjes toen mijn ouders niet thuis waren maar dat vatte onze hond nogal serieus op dus bracht ik hem gauw weer naar binnen (zo slim was ik gelukkig al wel), nu denk ik echt oooooh man man stel je voor wat er gebeurd had kunnen zijn
Groetjes Yvette

Freek (2020)

Freek (2020)
-
EchoMira
Ik liet altijd de draadharen van opa uit.
- Lothian
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Ik liet met een basisschoolvriendinnetje de Labrador van een kennis uit. Die hond sleurde ons het hele park door tot mijn vriendin viel. Toen ging hij op haar rijen