Dacht ik toch even Finn te zien op de instagrampagina van een fotograaf. Moest echt even 2x kijken
Finn is door dezelfde fotograaf op de foto gezet, heb ze even naast elkaar gezet.
Het is ook een Roemeense straatfik. Toch grappig hoe dat dan op elkaar kan lijken.
Ik ken het, ben in de jaren op een boel herplaatssites ook al vaak een Tiestjesdubbelganger tegengekomen, maar deze dubbelFinn is wel heel 'erg' . Wie is overigens de echte?
Smoushond schreef: 29 mar 2022, 13:16
Lijkt echt sprekend zeg. Zijn ze even oud want dan kunnen ze wel uit hetzelfde nest komen
Geen idee. Ik heb de fotograaf eens gevraagd of de eigenaren ook facebook of instagram hebben. Ben wel benieuwd naar het verhaal van deze dubbelganger.
Inge O schreef: 29 mar 2022, 13:25
Ik ken het, ben in de jaren op een boel herplaatssites ook al vaak een Tiestjesdubbelganger tegengekomen, maar deze dubbelFinn is wel heel 'erg' . Wie is overigens de echte?
Ik zie ook regelmatig Finnetjes voorbij komen, maar bijna altijd zie je toch ook duidelijk verschillen. Bij deze vond ik de gelijkenis wel heel erg groot.
Wow die lijken inderdaad veel op elkaar zeg
Snap dat je ff 2x moest kijken
Ik had t vd week ook , maar dat was Ulan z’n broer
Fotografe had echt exact dezelfde foto’s gemaakt
Niemand zag t verschil , behalve ik want Ulan had sowieso z’n bek niet open toen de foto’s gemaakt werden en deze hond wel
Plus Ulan heeft een pigmentvlek op z’n tong en broer niet
Maar verder , echt identiek. Mja das familie dus
Trouwens ook nog eens gehad met een van mijn honden en dat bleek toen een achternichtje te zijn
Zou wel heel toevallig zijn als Fin en die andere hond ook familie blijken , je zou t zo wel denken
Een tijdje terug had ik dit ook met een foto van Feta! Nou ja, het was niet feta, maar een dubbelganger. Ik moest serieus twee keer kijken en heb nog nagedacht of ik er wel bij was toen die foto werd gemaakt