) om even te overleggen wat wijsheid is en of ik zou kunnen komen. Nog een Cerenia geven, die moest er 2 uur inblijven minimaal, dan zou t hopelijk beter gaan. Op advies gecrushed zodat hij geen braakreflex kreeg door die pil in zn keel te stoppen. Daarna 2 uur duimen ....Dat braken moest doorbroken worden, hijzat echt in een vicieuze circel.
En nee geen idee hoe of wat, hij heeft volgens mij niets gevreten op straat. Xavi heeft zn uitgekotste penslap opgevreten
in een kort moment van onoplettendheid zaterdag, maar is totaal niet ziek. De wasmachine heeft inmiddels al 5 wassen gedraaid...De pil die hij gister heeft gehad is er in gebleven en sinds die tijd heeft hij gelukkig ook niet meer gebraakt.
Maar daarmee is ook alles wel gezegd. Veel slapen, niet eten, een beetje drinken. Vanmiddag om 1500 uur hebben we een afspraak bij de da. Ik wil hem voor de zekerheid gecheckt hebben.
Hij heeft zojuist voor t eerst in 24 uur weer gepoept, ik stond er ruim een meter achter en moest aan de kant springen om het niet over mijn schoenen te krijgen

Na een paar keer dit roze water werd t iets steviger...

hij besloot ook echt niet meer te willen staan tot t ding weer van tafel verdween. Hoe groot was de verontwaardiging toen ze hem er al liggend indrukte