tibbie schreef: 08 apr 2022, 21:28
Ik volg dit topic op de voet. Heb geen ervaring met dit soort klachten maar ik hoop echt dat de medicatie er in ieder geval voor zorgt dat hij minder pijn heeft.
Het lijkt er wel op, alhoewel nu natuurlijk niet duidelijk is wat de medicijnen doen en wat het effect is van de behandeling van de achterhand. Hij leek gisteravond al wat blijer/vrijer te zijn en toen had hij dus nog maar één keer gaba gehad dus betwijfel dat het daar al door kwam.
Hij is in elk geval vrolijker, wil iets vaker naar buiten, maakt meer blije sprongetjes dan afgelopen week op de carporal (ik hou daarbij wel m'n hart vast maar ja, niet bewegen is ook niks) en wilde daarnet ook wel langer buiten blijven. Dus voor nu blij dat hij zich al wat beter voelt.
Inge O schreef: 09 apr 2022, 08:38Ik snap niet meteen wat de achterhand ermee te maken heeft en natuurlijk zeg ik niet dat het de nek is, maar uitsluiten kan in dit stadium denk ik zeker niet.
Vooral dat 'beide' voorpoten vind ik wel zo raar toevallig.
https://www.uzleuven.be/nl/brachialgie
Daarom dacht ik inderdaad ook aan de nek (plus het migrerende en wisselende). De overvulling van de ellebogen is dan wel weer niet kenmerkend maar dat zou je dan moeten verklaren vanuit het vele liggen?
Tamara schreef: 09 apr 2022, 09:36
Arme Willem, het duurt ook al zo lang. Hopelijk gaat de medicatie verlichting geven en heb je snel meer duidelijkheid. Dat kopje in de auto; hij was echt moe zo te zien, lekker tegen Murphy aan.
Hij is heel blij dat hij weer thuis is, inmiddels lekker bijgekomen en gelukkig ook weer blijer.
Goldie schreef: 09 apr 2022, 15:13
Wat een onzekerheid allemaal wat het nu kan zijn. Zie je al verbetering met de gabapentine of duurt het even voordat dat zijn werk doet? Hoop dat er snel een duidelijk beeld is wat het nu is en wat er aan gedaan kan worden.
Ik weet niet hoe snel er effect van op kan treden, ik kwam humaan iets tegen van binnen drie weken maar dat is natuurlijk een ruim begrip, plus humaan, plus gaba kan voor meerdere dingen voorgeschreven worden (in geval van de hond bij zenuwpijn, chronische pijn en epilepsie). Als het bij Willem aanslaat zou ik ook niet weten of dat dan een effect is op chronische pijn en/of op (mogelijke) zenuwpijn. Maar goed, als het aanslaat is het al bonus natuurlijk.
K@ren schreef: 09 apr 2022, 16:44
Wat jammer dat je niet meer duidelijkheid hebt gekregen. Hopelijk krijgt hij nu minder pijn en wordt hij wat actiever.
Dat zou fijn zijn en dan even goed kijken of hij dan niet weer een terugslag krijgt door gekke bewegingen, dat vind ik wel eng maar aan de lijn krijg ik geen blije of vrije Willem dus maar even aankijken.