Oppassen

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Gudrun
Posts in topic: 4
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Oppassen

Bericht door Gudrun »

Oudste dochter en vriend gingen een paar dagjes naar Amsterdam en ik paste op hun hondjes. Niet hier wegens te grote roedel en niet klikken sommigen maar ze wonen op 5 min van hier dus ik kon makkelijk enkele keren op ennaf.
Wandelen met de meisjes

Afbeelding

En bij het weggaan een lekker kauwding voor Ryker die onverwacht makkelijk lief en super braaf en gehoorzaam was!

Afbeelding

Ze mogen vaker weg, het was leuk, ik mis de meisjes best vaak sinds ze uit huis is.
tibbie
Posts in topic: 1

Re: Oppassen

Bericht door tibbie »

Wat een mooierds. Als die twee bij je in huis woonden kan ik me voorstellen dat je ze mist.
Afbeelding Afbeelding
Nanna

Bericht door Nanna »

Schattig die ouwe Sheltietjes😍
Inge O
Posts in topic: 3
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Wat een speciale kleuren, is dat hun 'echte' kleur, of hun oudjes-grijs-kleur?
Kells
Honden: 3
Welke: Ierse Setters

Bericht door Kells »

Wat een mooitjes.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
thom
Honden: 1
Welke: Farah het Portugese meisje

Bericht door thom »

Wat een mooie oudjes. :I:
Afbeelding
Ons Portugese meisje Farah.
Gudrun

Bericht door Gudrun »

Inge O schreef: 10 apr 2022, 18:09 Wat een speciale kleuren, is dat hun 'echte' kleur, of hun oudjes-grijs-kleur?
Vivi (links) is blue merle met te veel wit (bont, mag niet, foei) en eigenlij amper grijs, ze is 14 nu.
Sookie is gewoon driekleur maar begon al op haar 3e grijs snoetje te krijgen, ze is nu 10.
Zinodo schreef: 11 apr 2022, 14:29 Wat schattig die ouwe snoetjes :I:
Maar ging je dan steeds op en neer of? En wat deed je s'nachts dan? Ben niet nieuwsgierig of zo :F:
Op en af, 's nachts slapen ze gewoon heel braaf (Ryker in een bench). 2 keer eten geven en wandelen, tussendoor nog eens even de meisjes laten plassen.
Dochter en vriend werken sommige dagen best lang (maar nooit 3 dagen na elkaar zo extreem) dus ze zijn wel gewend alleen te zitten. Ryker heeft de tuin en er staan manden in de veranda waar hij in kan, de meisjes mochten er nu even niet bij want het was best koud en Ryker let niet altijd goed op met hen dus die zaten gewoon binnen. Ze sliepen zelfs over het algemeen nog als ik kwam 's morgens.
Gudrun

Bericht door Gudrun »

Ryker is trouwens papa geworden van 11 pups de eerste dag dat ze op reis waren ;-). eentje overleden maar nu nog 2 reutjes en 8 teefjes.
We zijn nog niet gaan kijken want er zijn nog teefjes beschikbaar... ik wacht maar even tot alles besproken is want ik kan echt niet nog een hond er bij!
Inge O

Bericht door Inge O »

Gudrun schreef: 11 apr 2022, 16:02ze is 14 nu.
Waowww, mooie leeftijd :ok: . Woonden ze vroeger bij jou, of waren ze van in het begin van je dochter?
Gudrun

Bericht door Gudrun »

Inge O schreef: 11 apr 2022, 19:11
Gudrun schreef: 11 apr 2022, 16:02ze is 14 nu.
Waowww, mooie leeftijd :ok: . Woonden ze vroeger bij jou, of waren ze van in het begin van je dochter?
Ze waren van mijn dochter maar aangezien ze toen nog minderjarig was en voltijds naar school ging ook een beetje van mij ;-). Vivi heeft met haar de finale bij de smalletjes van het EO in Zweden voor België gelopen (helaas DK, ze verkoos de brug boven de tunnel hahaha), dochter was toen 17.
Ryker is "echt" helemaal van haar, ze heeft nog een jaartje hier gewoond in een studio aan huis vast toen hij pupje was maar echt bij mij in huis niet dus met hem heb ik toch een andere band dan met de meisjes.
Inge O

Bericht door Inge O »

Gudrun schreef: 11 apr 2022, 20:00 helaas DK, ze verkoos de brug boven de tunnel hahaha)
Aaahhh, dikke pech zeg :nocheer: !
Plaats reactie