Heerlijke wandeling gehad, geen ree kunnen spotten helaas...wel een loslopende golden genaamd Bobby. Ik hoorde madame al roepen die was m kwijt maar hij had mijn dame al gevonden..Mo blij
Nanna schreef: 19 apr 2022, 10:25
Zalig is het nu he. En ook nog lekker koud ‘s morgens!
Heerlijk! Nog net wat fris en jas aan, blauwe lucht en toch niks te warm. Voor de rest hoeft de zon voor mij niet zo, maar s'morgens vroeg is het heerlijk zo ja
Heerlijk, wij doen ook altijd vroeg al een lange ronde. Je ziet dan ook veel vaker wilde dieren. Gister zagen we een ENORME haas. Echt, ik schrok er van. Ik dacht even dat het een ree was.
En een weekje terug een groepje damherten. Ik hoop nog weer eens een das te zien, dat is ons maar één keer gelukt tot nu toe. Vossen, reeën en hazen zien we wel vaak.
runninggirl schreef: 23 apr 2022, 12:44
Heerlijk, wij doen ook altijd vroeg al een lange ronde. Je ziet dan ook veel vaker wilde dieren. Gister zagen we een ENORME haas. Echt, ik schrok er van. Ik dacht even dat het een ree was.
En een weekje terug een groepje damherten. Ik hoop nog weer eens een das te zien, dat is ons maar één keer gelukt tot nu toe. Vossen, reeën en hazen zien we wel vaak.
Hier ook, is toch een "kersje op de taart"
zij lekker snuffelen, en ik maar turen en hopen wat te zien.
Gisteren lieten we per ongeluk een groep van 11 reeën opschrikken, we sjokten door een weilandje en ze zagen ons niet aankomen..ahh..11 witte konten al springend voor je uit