Thanks

het is echt leuk hier, iedereen is blij!
Vandaag Barrie meegenomen de rommelmarkt over omdat ik hem nog niet zo lang alleen durf te laten hier. Heb wel een bench mee maar dat wordt loeien als het te lang duurt dus dat wil ik graag voorkomen. Dan maar mee het gedruis in.
Het ging boven verwachting goed!

De eerste paar honden die we tegenkwamen moest en zou hij plat op de grond vertellen dat ie echt niks deed maar na een paar hele korte, goede ontmoetingen konden we de andere honden zonder gedoe passeren. Daarna even op een vast punt buiten de 'loop' rustig staan kijken naar alles toen Arno ging pinnen en toen was hij verder relaxed. Hij had even vertrouwen nodig dat de andere honden bleven waar ze waren.
De kinderen hadden een stormbaan ontdekt waar ze tig keer overheen wilde dus ik had mooi alle tijd om op een rustige plek oefening plaats te doen.
Toen we terug liepen kwam er nog een fanfaren, mijn god, ik liep zo ver mogelijk naar de gevel van een restaurant maar behalve dat dat natuurlijk even spannend was deed hij niet veel anders als kijken wat dat nou toch allemaal was. Hij was ook net zo snel weer relaxed nadat ik spelletje met brokjes met hem gedaan had. Echt wel heel knap hoe snel hij kan schakelen.
Daarna nog langs een ander dorpje omdat Arno z'n ouders daar wonen. Daar was het een stuk rustiger. Hij werd nog ontzettend uitgekafferd door 3 Chihuahuas van een vrouw op een bankje maar meer dan z'n pas wat vertragen deed hij niet, hij kon ook gewoon weer naar mij kijken en een brokje eten. Voor elke andere hond misschien heel normaal maar ik was echt supertrots op hem, hij maakt echt goede ontwikkelingen!
Afgesloten met een lunch op het terras en toen weer lekker naar huis. Tukken