Pallas schreef: 26 apr 2022, 20:33
ik weet niet zo goed of ik mijn excuses moet aanbieden aan iedereen die hem ook wel had willen hebben,
of juist trots moet verkondigen dat er meer foto's komen.... maar ik geloof dat ik hier wel mag meedelen dat Geeltje bij ons mag komen wonen
Dat is je geraden, ik ga het regelmatig een foto update geven in de contracten zetten
De dierenarts is gisterenavond langsgeweest voor chippen, inenten en controle. Ze hebben zich allemaal kranig gedragen. Een paar piepte wel met de chip zetten maar dat is ze vergeven. Wat een dikke naald is dat zeg
Maar het belangrijkste is dat ze allemaal goedgekeurd zijn

Geen hartruisjes of andere enge dingen en 3 paar balletjes netjes ingedaald.
Ook geen navelbreukjes gelukkig. Dat is een doezenkwaal. Kan weinig kwaad verder maar een gladde buik is toch fijner.
Vandaag speelde ze woester dan ooit dus last van de vaccinatie hebben ze niet
Enige opmerking die ik gehad heb is dat Rood iets te dik is

Kereltje houdt erg van eten

De rest een stuk minder dus restjes genoeg voor hem
(Voor de fanatieke titeraars: ja ik weet wat titeren is en mijn volwassen honden worden ook getiterd. Helaasis er in mijn omgeving geen dierenarts die puppy's titert. Meer dan een uur enkele reis in de auto leek mij een grotere belasting op het immuunsysteem dan veilig thuis een vaccinatie.)
Rood of Groen gaat in Amsterdam wonen. Voor het laatste reutje heb ik helaas geen reactie gehad nog
Ik heb zelfs al een advertentie op marktplaats en puppyplaats gezet. De tijd is nu natuurlijk echt niet gunstig. Post corona/thuiswerk en hoge inflatie. Plus dat het geen kruising 'voor iedereen' is. Ik vermoed dat mijn vraagprijs ook hoog is (1000euro) maar ik leg er nu al geld op toe. Geeft niks, erop verdienen was sowieso de bedoeling niet maar eerlijk delen van de financiële lasten zou als even kan wel fijn zijn.
Iemand hier nog een tip om hem bij de juiste doelgroep onder de aandacht te brengen?