Ook goedemorgen mooie ree
- Mo-yi
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Re: Ook goedemorgen mooie ree
Ja, genieten! Ik deed het elke ochtend zeker ja, wel wat afwisselend, er zijn verschillende mooie natuurgebieden hier. Nu zo'n 5 x in de week. Als het echt warm gaat worden zijn we daar tegen 06:00 a 06:30 , en dan een uurtje lopen. Nu zijn we daar tegen 07:15Sekreetje schreef: 28 apr 2022, 09:55 Wat een heerlijke wandelingen heb jij toch. Doe je dat elke ochtend?
2011-2025
- Zamunda
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Mooi dat je zo lang zicht had erop!
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
- Mo-yi
Nou, deze kam echt bij toeval voorbij geschoven
Ik stond te staren naar een ree die van dezelfde plek wegstoof, die rende over het veld recht voor me uit. En ik dacht nog; goh, alleen? of heb ik iets gemist?
en even later kwam deze, ook daar vandaan, en die ging de andere kant op
had ik ff geluk
En Mo-yi stond er ook doodleuk naar te kijken met zoiets van; oh ja, old news, kennen we inmiddels..zijn er nog muizen?
Ik stond te staren naar een ree die van dezelfde plek wegstoof, die rende over het veld recht voor me uit. En ik dacht nog; goh, alleen? of heb ik iets gemist?
en even later kwam deze, ook daar vandaan, en die ging de andere kant op
had ik ff geluk
En Mo-yi stond er ook doodleuk naar te kijken met zoiets van; oh ja, old news, kennen we inmiddels..zijn er nog muizen?
2011-2025
Wat leuk is dat hè?
Jou is gelukt wat mij niet lukte, ik was net te laat met mijn mobiele.
Tijdens onze wandeling stond er opeens een ree op ons pad. Gelukkig had ik Yuna aan de lijn en die had het niet eens in de gaten. Dus dat ree bleef staan en ik bleef kijken en net toen ik voorzichtig mijn mobi had gepakt verdween ze in het hoge onkruid achter de omheining. En toen ik verder wilde lopen, kwamen er uit de struiken aan de andere kant, nog twee achter aan.
Stonden ze met zijn drieën in dat hoge onkruid naar ons te staren, je kon nog net de ogen zien. Te vaag dan weer voor een foto. Maar evengoed: magic moments. Kan zo in het geluksmomententopic.
Tijdens onze wandeling stond er opeens een ree op ons pad. Gelukkig had ik Yuna aan de lijn en die had het niet eens in de gaten. Dus dat ree bleef staan en ik bleef kijken en net toen ik voorzichtig mijn mobi had gepakt verdween ze in het hoge onkruid achter de omheining. En toen ik verder wilde lopen, kwamen er uit de struiken aan de andere kant, nog twee achter aan.
Stonden ze met zijn drieën in dat hoge onkruid naar ons te staren, je kon nog net de ogen zien. Te vaag dan weer voor een foto. Maar evengoed: magic moments. Kan zo in het geluksmomententopic.
- Mo-yi
jaaa heerlijk!Random schreef: 29 apr 2022, 10:31 Wat leuk is dat hè?
Stonden ze met zijn drieën in dat hoge onkruid naar ons te staren, je kon nog net de ogen zien. Te vaag dan weer voor een foto. Maar evengoed: magic moments. Kan zo in het geluksmomententopic.![]()
mooiste vind ik als ik ze kan spotten en ze hebben nog niks in de gaten en eten rustig verder.
mijn twee mooiste ( die ik vast heb kunnen leggen );
2011-2025
Oh wat mooi heb je dat kunnen vastleggen. Ik ben ook elke keer te laat met mijn mobiel