Het was best een uitdaging met een stuiterpup en een Lou die gek is op vreten, maar het resultaat is geweldig. Echt, ik ben zo blij
Zo'n rijkdom! 2 honden!

Ik zat net te janken om de foto's

Fijn johYbbihs schreef: 01 mei 2022, 10:54Ik zat net te janken om de foto's![]()
Loutje, zo complex als ze is en dat dat besef hoe ongelooflijk gek ik op haar ben. En Snuckje, hoe goed hij het allemaal doet, wat voor heerlijk vrij hondje het is. En dan die 2 samen, hoe dat zo zo zoveel beter gaat dan ik had durven hopen. Dus ja, ik ben er echt heel blij mee![]()

Ik ben 't helemaal met je eens. Zo op en top Lou daarFenneke schreef: 01 mei 2022, 13:01 Prachtige foto's![]()
Maar die van Loutje op de mosstronk is ronduit geweldig![]()
Nou, dat viel best tegen. Snuck was in de stad echt een draakOmega schreef: 01 mei 2022, 13:10 Mooie foto's!
Wat zien de honden er heerlijk ontspannen uit, OK baas als dit is wat je wil dan doen we dat.![]()
Nou, echt hé. In en om huis valt me dat niet zo op, maar zo op die foto's lijkt het toch al heul watKruimel schreef: 01 mei 2022, 21:25 Prachtige foto's, wat knap!
En wat is die Snuck een gespierde spijker!
En ik bof maar dat jij een pup aan me wou verkopenkloesje schreef: 02 mei 2022, 09:22 Je bent een echte bofbips met deze 2 geweldige hondjesEn de hondjes boffen maar met zo'n fijn baasje
![]()