Quinta dagboek
- Célie
- Posts in topic: 4
- Honden: 1
- Welke: Old english bulldog
- Contacteer:
Re: Quinta dagboek
Wat een stoere haha, ze heeft ook zo'n ondernemend hoofd vaak zie je bij die tollers dat ze er zo rustig (ik weet het ik leg het weer stom uit) uitzien maar dat is bij Quinta helemaal niet.
Wat maak je mooie foto's van haar! Ik vind haar erg leuk, dat kopje spreekt me aan, vol leven 
- Omega
- Posts in topic: 28
- Honden: 2
- Welke: Nu twee echte tollers
Gisteren nestreünie gehad met broertjes en zusje.

Quinta met zusje

Quinta met de broer waarmee ze de laatste paar dagen nog bij de fokker was, ze zochten elkaar steeds op om te keten

Zo was het beeld eigenlijk de hele tijd, in verschillende samenstellingen werd er flink geravot.

Quinta met zusje

Quinta met de broer waarmee ze de laatste paar dagen nog bij de fokker was, ze zochten elkaar steeds op om te keten

Zo was het beeld eigenlijk de hele tijd, in verschillende samenstellingen werd er flink geravot.

- Omega
- Posts in topic: 28
- Honden: 2
- Welke: Nu twee echte tollers
- ellen en de birmanen
- Posts in topic: 4
hoe vonden ze het om manon weer te zien? het is een knap puppie.Omega schreef: 22 mei 2022, 16:20 Gisteren nestreünie gehad met broertjes en zusje.
Quinta met zusje
![]()
- Zamunda
- Posts in topic: 8
- Honden: 3
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Wat leuk zeg zo snel alweer een nestreunie!
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥