Tamara schreef:
Haha, ja heel graag! Maar uit je omschrijvingen van haar weet ik wel dat ze niet een typisch dametje is Geweldig type, ik hou ervan.
Kom maar halen. De laatste die probeerde haar uit de bench te halen was geen succes dus een betrouwbaar oppas adres is altijd welkom nu ik alleen ben
Haha, wat is er met de laatste oppas gebeurd dan?
Die belde me binnen een uur op dat ze met haar tanden bloot gromde, in de tralies beet en dat hij het deurtje vd bench niet durfde te openen. Dus of ik haar weer op wilde halen.
Och, en die Kiara alleen maar klaar voor wat actie in al haar enthousiasme.
Ik kan me wel voorstellen dat je daar als oppas van onder de indruk kan zijn, vooral ook als je niet zoveel ervaring hebt met hondengedrag, en gedrag van bovengemiddeld actieve honden in het bijzonder.
Tamara schreef:Och, en die Kiara alleen maar klaar voor wat actie in al haar enthousiasme.
Ik kan me wel voorstellen dat je daar als oppas van onder de indruk kan zijn, vooral ook als je niet zoveel ervaring hebt met hondengedrag, en gedrag van bovengemiddeld actieve honden in het bijzonder.
Ehhh oud hondensporter, gestopt omdat hij de trainingswijze niet meer kon waarderen, zelf in bezit van mechel, CC & DH en adverteert dat alle type honden, agressieve diensthonden tm angstige honden, allemaal daar terecht kunnen en dat hij er mee overweg kan.
Tamara schreef:
Haha, wat is er met de laatste oppas gebeurd dan?
Die belde me binnen een uur op dat ze met haar tanden bloot gromde, in de tralies beet en dat hij het deurtje vd bench niet durfde te openen. Dus of ik haar weer op wilde halen.
Ik zie het helemaal voor me
En Kiara had alleen maar haast: SCHIET OP, KRENG hahaha.
Nou ehhhh vanuit de auto (ze was overigens heel relaxt toen ik haar ophaalde) deed ze ook wel onverwacht lelijk naar hem dus denk dat ze hem gewoon niet moest
Crutz schreef: 05 mei 2022, 21:03
Ik zie het helemaal voor me
En Kiara had alleen maar haast: SCHIET OP, KRENG hahaha.
Nou ehhhh vanuit de auto (ze was overigens heel relaxt toen ik haar ophaalde) deed ze ook wel onverwacht lelijk naar hem dus denk dat ze hem gewoon niet moest