Moe maar voldaan weer naar huis

Het kan natuurlijk niet maar ik vind hem een husky hoofd hebben. Die hebben soms precies zulke verhouding en precies die hoeken in de snuit en het voorhoofd etc.Inge O schreef: 19 mei 2022, 12:34 Ik vind de hoofden stilaan behoorlijk gaan verschillen qua type, Meeko heeft eerder een herderhoofd en Barrie kan ik niet goed thuisbrengen, die stop zou misschien wel van een Kelpie kunnen komen (Kelpiekenners in da house?) maar toch zie ik er geen Kelpie in.

Ik zie wat je bedoelt qua verhoudingen, maar voor echte gelijkenis vind ik zijn stop/voorhoofd dan weer te rond.Marc schreef: 19 mei 2022, 13:03Het kan natuurlijk niet maar ik vind hem een husky hoofd hebben. Die hebben soms precies zulke verhouding en precies die hoeken in de snuit en het voorhoofd etc.Inge O schreef: 19 mei 2022, 12:34 Ik vind de hoofden stilaan behoorlijk gaan verschillen qua type, Meeko heeft eerder een herderhoofd en Barrie kan ik niet goed thuisbrengen, die stop zou misschien wel van een Kelpie kunnen komen (Kelpiekenners in da house?) maar toch zie ik er geen Kelpie in.
![]()
Heb je een kopfoto?Manuma schreef:Het was zo leuk jullie weer te zienBarrie is echt bloedmooi.
Grappig dat je meteen ziet dat het familie is en dat ze toch ook weer zo verschillen. Meeko is inderdaad langer, iets kleiner en heeft veel minder stop.
Hij wordt inderdaad heel vaak voor Hollandse herder aangezienook door doorgewinterde hondenmensen. Ik denk dat je naast een echte Hollander wel snel verschil ziet.

Op een stamboomHollander lijkt hij natuurlijk nog veel meer :malinois schreef: 19 mei 2022, 14:23 Hij heeft toch best wat herderachtigs, alleen de oren en t gebrek aan masker. Maar ik kan me goed voorstellen dat mensen hem voor Hollander aanzien.
![]()

Zou ik zeker doen, ik wil alvast een pup dus als je even een leuke teef zoektManuma schreef:Wie weet zet ik hem ooit wel in voor outcross als er mensen voor open staan