Hadden een date. Ze hadden elkaar nooit meer gezien maar het was meteen leuk!
Wat een verschil in grootte die twee. Ze schelen meer dan 10 kg! Klets is echt ieniemienie.
Zinodo schreef: 20 mei 2022, 17:51
Als je had gezegd dat Klets een nakie kruising Italiaantje was had ik het ook geloofd Hoe ze ook staat, zeg nou zelluf
Dat had inderdaad gekund hoor. Ze had het koud (ik ook trouwens) in het water was het lekker maar boven water was het ineens kkkkoud. Het ging ook nog regenen.
malinois schreef: 20 mei 2022, 18:28
Oh wow wat een verschil zeg qua maat... en de andere teven uit t nest? Of was ze de enige teef?
Er was nog een teefje, Knijster. Dat was vanaf het begin het kleinste hondje in het nest (en Klets één van de grootste). Die is nu veel groter dan Klets en ik denk net zo iets als Spring en Kiitos. 54- 56 cm ofzo.
Klets is 49 cm.
Oh, we hebben laatst een heleboel honden van dit en het vorige nest op de foto gezet. Moet de foto's echt eens hier neerzetten. Ik doe zo slecht mee hier
Lothian schreef: 20 mei 2022, 18:42
Wat een prachtstel! Allebei op hun eigen manier.
vind ik ook!
Inge O schreef: 20 mei 2022, 19:03
Ja, en dan gaat de Murf ook nog eens op een eilandje staan - stoefer .
Heleboelie schreef: 20 mei 2022, 18:20
Wat een leuke ontmoeting!
Reuzemurf en Kouwe Klets
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Haha, Kouwe Klets zeg ik ook wel eens !
_Tiny_ schreef: 20 mei 2022, 18:26
Inderdaad wat een verschil.
Klets is ook echt een plaatje zeg En Murf is veel meer herder-achtig, wat ook prachtig is
Wat leuk, de honden en de omgeving , je ziet wel dat ze het (ondanks de kou dus blijkbaar) druk hadden met genieten, op één foto kijken ze echt zo van "moet dat nou, laat ons even gewoon doorspelen ja!"
Sirene schreef: 20 mei 2022, 19:40
Ik doe zo slecht mee hier
eens!
Ja, ik weet het echt. Ik vind het ook niet leuk van mezelf. Ik lees wel regelmatig hoor maar om een of andere reden komt er vaak niks van schrijven. Echt stom.
Anne schreef: 20 mei 2022, 19:47
Wat leuk, de honden en de omgeving , je ziet wel dat ze het (ondanks de kou dus blijkbaar) druk hadden met genieten, op één foto kijken ze echt zo van "moet dat nou, laat ons even gewoon doorspelen ja!"
Het is daar prachtig!
Ze hadden al lang en leuk gespeeld en gezwommen toen ik begon met foto's maken. Was een beetje te laat Het begon ook nog best hard te regenen dus ik stond bibberend in het water foto's te maken. In het water was het lekkerder dan erbuiten
Leuk zeg, en heel verschillend inderdaad! Ik vind dat fijne en elegante heel mooi, inderdaad net een hertje is ze En ze heeft nog steeds zo'n heerlijk parmantig koppie
Is ze de kleinste van alle Peruaan x kelpiemixen die je hebt gefokt?
Oh wow wat een verschil zeg qua maat... en de andere teven uit t nest? Of was ze de enige teef?
Er was nog een teefje, Knijster. Dat was vanaf het begin het kleinste hondje in het nest (en Klets één van de grootste). Die is nu veel groter dan Klets en ik denk net zo iets als Spring en Kiitos. 54- 56 cm ofzo. Klets is 49 cm.
Oh, we hebben laatst een heleboel honden van dit en het vorige nest op de foto gezet. Moet de foto's echt eens hier neerzetten. Ik doe zo slecht mee hier
Lothian schreef: 20 mei 2022, 18:42
Wat een prachtstel! Allebei op hun eigen manier.
vind ik ook!
Inge O schreef: 20 mei 2022, 19:03
Ja, en dan gaat de Murf ook nog eens op een eilandje staan - stoefer .
Hoe groot is Murf dan? (Voor mijn idee is Klets dus wel groot, Yara is 45cm )
Er was nog een teefje, Knijster. Dat was vanaf het begin het kleinste hondje in het nest (en Klets één van de grootste). Die is nu veel groter dan Klets en ik denk net zo iets als Spring en Kiitos. 54- 56 cm ofzo.
Klets is 49 cm.
Typisch he?!
Ja doe eens, zo jammer dat je deze combi niet meer herhaald. Dan had ik er zeker een genomen