De knappe man en jongeling

Murf vond de enthousiaste Ren heel even spannend maar al snel gingen ze samen rennen en darren
Nadat Ren even lekker losgegaan was met spelen verschoof zijn focus naar het ontdekken van het bos en lekker heen en weer rennen, met Murf op sleeptouw. Ren bleef maar gaan en Murf werd een beetje moe dus die ging hem maar gewoon af en toe opwachten.

Mijn Grote Held die wel even de stoere Ren uit zal dagen
We hebben nog even een poging gedaan om de mannen te vergelijken qua hoogte

Het was supergezellig met @Sirene en Ren, ik weet niet of Murf het leuker vond of ik maar we hebben allebei heel erg genoten
We hadden de mazzel om nog een keer af te kunnen spreken en toen hebben we een zwemdate gemaakt met Kletsie
Broer en zus hebben het druk
Jammergenoeg heb ik verder geen foto's of andere filmpjes van de date met Klets, we hebben vooral lekker in het water gelegen (dat ging niet echt samen met een mobiel) en genoten van de twee druktemakers die samen aan het spelen en ontdekken waren op het strandje en elkaar achterna zaten in de bosjes
Klets kwam vaak lekker even naar ons toe zwemmen, zo leuk! Murf heb ik een paar keer het water in genomen en terug laten zwemmen, hij kan het prima maar ziet de lol er (totaal) nog niet van in
Sirene heeft op het einde nog wat leuke foto's gemaakt van het bijzondere tweetal (viewtopic.php?p=130882#p130882), zo'n mooi gezicht die twee in het landschap.
Ook deze date was weer supergezellig met als bonus dat ik voor het eerst in jaren weer eens gezwommen heb, heerlijk!