_Tiny_ schreef: 27 mei 2022, 20:01
Had je nou ooit gedacht nog eens een oppasoma te zijn?
Nee. Het was mijn idee ook niet. Maar meneer Nanna wilde wel graag dus nu komt ze 1 dag in de week, als hij ook vrij is. Dus ik doe boodschappen en ga met vriendinnen op rak en hij past op. Ik verwaardig me dan wel om mee te lopen.
Oh geweldig, oma Nanna!
Mijn honden vinden die wagen trouwens heel handig en gebruiken het vaak als scherm tegen andere honden. Nog leuker is het als kind straks gaat wandelen. Kunnen ze met z’n allen stokken zoeken.
Nee. Het was mijn idee ook niet. Maar meneer Nanna wilde wel graag dus nu komt ze 1 dag in de week, als hij ook vrij is. Dus ik doe boodschappen en ga met vriendinnen op rak en hij past op. Ik verwaardig me dan wel om mee te lopen.
Dat verklaart een boel Wel lief van meneer Nanna dat hij graag op zijn kleindochter past.
Het had mij ook leuk geleken om kleinkinderen te krijgen maar mijn jongens willen niet voortplanten
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥