Maar zal weer weer ‘aan het neerzetten liggen’. Quatsch! Da lachen doch die Hühner.

Ja. Alleen is dit geen veo maar een duitser** Angela ** schreef: 07 jun 2022, 13:06 T is me bij die VEO’s al vaker opgevallen die doorgezakte ruggen en polsen
En ja bij de dh komt het ook wel eens voor maar niet zo vaak als bij die VEO

Nee. Het is ook niet mijn intentie om het zo over te laten komen. Maar volgens mij schrijf ik al jaren dat er ook prima goed gefokte showlijnen of combinatie show /werklijn zijn.
Ik heb ook foto's dat je denkt oeps... maar zeer flexibel. Maar wat je laat zien in je post heeft m.i. niets met het in stand zetten van de hond te maken, die bouw is domweg zo. Inclusief de polsen.Nanna schreef: 07 jun 2022, 15:10 Beetje vering in de polsen is prima hoor.
Niet iedere hond hoeft van die rechte terriërpoten te hebben.
Goed gefokte showlijnen geloof ik minder dan niks van. Combifok zie ik naast het combikarakter dan ook het nut niet van in.blondie schreef: 07 jun 2022, 15:55 Nee. Het is ook niet mijn intentie om het zo over te laten komen. Maar volgens mij schrijf ik al jaren dat er ook prima goed gefokte showlijnen of combinatie show /werklijn zijn.

https://dogzine.nl/nl/nieuwsartikelen/s ... tse-herderDagmar schreef: 07 jun 2022, 16:11Goed gefokte showlijnen geloof ik minder dan niks van. Combifok zie ik naast het combikarakter dan ook het nut niet van in.blondie schreef: 07 jun 2022, 15:55 Nee. Het is ook niet mijn intentie om het zo over te laten komen. Maar volgens mij schrijf ik al jaren dat er ook prima goed gefokte showlijnen of combinatie show /werklijn zijn.

Nanna schreef: 07 jun 2022, 16:25 https://dogzine.nl/nl/nieuwsartikelen/s ... tse-herder
Ik word daar althans niet vrolijk van.

Dat kan niet anders nee, als het op zo'n korte tijd zo achteruit gaan weet je dat ze keer op keer dezelfde sneue honden hebben gebruikt.Mizzsylver schreef: 07 jun 2022, 18:06 Er is geen showlijn meer te vinden waar geen Zamp Thermodos in zit. Je weet wel, die zwabberende Duitse herder uit Pedigree dogs exposed.
Holly heeft prima polsen vind ik zelf, te steil vind ik ook niks.
![]()