Welke rassen zien jullie in Glory

Alle kynologische praat past in dit forumonderdeel
Johnny Jones
Posts in topic: 1
Honden: 6
Welke: 1 Spanjaard en 5 Roemenen

Re: Welke rassen zien jullie in Glory

Bericht door Johnny Jones »

Ik denk villagedog..
Afbeelding
Inge O
Posts in topic: 2
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Johnny Jones schreef: 10 jun 2022, 22:16 Ik denk villagedog..
:ok:
Persistence
Honden: 2
Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox

Bericht door Persistence »

Inge O schreef: 11 jun 2022, 09:40
Johnny Jones schreef: 10 jun 2022, 22:16 Ik denk villagedog..
:ok:
Dat denk ik voor het grootste gedeelte.
Afbeelding
blondie
Posts in topic: 16

Bericht door blondie »

Yep :F: , beetje van dit en een beetje van dat. Fijn hondje is het in ieder geval.
Was gewoon beetje benieuwd welke richtingen er in werd gedacht.
Nicoline

Bericht door Nicoline »

Zouden het niet eerder lokale niet fci erkende rassen zijn die erin zitten? Ik bedoel maar, ik zie er ook wel een border collie in maar wat doet een border collie helemaal in Abchazië? Daar hebben ze vast wel hun eigen rassen die aan soortgelijke ijsen voldoen.
ranetje

Bericht door ranetje »

blondie schreef: 10 jun 2022, 19:45 Kan het even niet goed downloaden en delen.
of dit moet werken...https://www.facebook.com/messenger_medi ... BTRUvBLRBX
Die link opent niet bij mij :euh:
Afbeelding
blondie

Bericht door blondie »

Lukt me ook niet verder om de video te delen.
Heb ondertussen op instagram van de persoon die zich heeft ingezet voor o.a. dit nestje e.e.a. aan meer beelden van Glory en haar zusjes gezien, en de mama en waar ze leefden en opgroeiden.

Duitse herder zit er wederom op zeker in, ook vanwege haar doen en laten. En verder zal het wel.. :F:
In die provincie zijn er ontzettend veel straathonden zie ik op internet.

Blijf het vooral nu ongelofelijk vinden hoe zij bij ons terecht is gekomen en hoe makkelijk ze in huis en buiten is.
Al haar zusjes (behalve 1 witte, die is omgekomen onder een deur die viel in een verlaten huis) hebben een huis in Rusland kunnen krijgen en niemand wilde Glory hebben.
De moeite en inzameling daar voor geld om haar op transport te krijgen, daar kreeg ik echt een brok van in me keel. En die info had ik niet, en dat doet deze stichting bewust niet. En beter, want ik val niet op zieligheid of willen redden..
Puur achteraf dat ik deze info nu gedeeld krijg van de persoon in Rusland die zo betrokken is met de honden daar.

Maar toch vind ik het wel fijn op een of andere manier om haar vanaf een week of 6 te hebben "gezien" nu.
Ze hebben echt op straat geleefd, soms weggeschopt, soms wel gevoerd. Petje af voor dit karaktertje eerlijk gezegd. En ook Chara..
Soms heb je met de pupkant van ze te maken, en soms zie je de wereldwijsheid ineens van ze en zijn ze even geen pup. Heel bijzonder.
Célie
Honden: 1
Welke: Old english bulldog
Contacteer:

Bericht door Célie »

blondie schreef: 17 jun 2022, 13:56 Lukt me ook niet verder om de video te delen.
Heb ondertussen op instagram van de persoon die zich heeft ingezet voor o.a. dit nestje e.e.a. aan meer beelden van Glory en haar zusjes gezien, en de mama en waar ze leefden en opgroeiden.

Duitse herder zit er wederom op zeker in, ook vanwege haar doen en laten. En verder zal het wel.. :F:
In die provincie zijn er ontzettend veel straathonden zie ik op internet.

Blijf het vooral nu ongelofelijk vinden hoe zij bij ons terecht is gekomen en hoe makkelijk ze in huis en buiten is.
Al haar zusjes (behalve 1 witte, die is omgekomen onder een deur die viel in een verlaten huis) hebben een huis in Rusland kunnen krijgen en niemand wilde Glory hebben.
De moeite en inzameling daar voor geld om haar op transport te krijgen, daar kreeg ik echt een brok van in me keel. En die info had ik niet, en dat doet deze stichting bewust niet. En beter, want ik val niet op zieligheid of willen redden..
Puur achteraf dat ik deze info nu gedeeld krijg van de persoon in Rusland die zo betrokken is met de honden daar.

Maar toch vind ik het wel fijn op een of andere manier om haar vanaf een week of 6 te hebben "gezien" nu.
Ze hebben echt op straat geleefd, soms weggeschopt, soms wel gevoerd. Petje af voor dit karaktertje eerlijk gezegd. En ook Chara..
Soms heb je met de pupkant van ze te maken, en soms zie je de wereldwijsheid ineens van ze en zijn ze even geen pup. Heel bijzonder.
Kun je geen screenshot maken van het filmpje waar de moeder te zien is?
Gudrun
Honden: 10
Welke: Sheltie border collie working beardie chihuahua en havanezer

Bericht door Gudrun »

Ik zie er op die renfoto ook sheltie/schotse herder in.
Golden/labrador ook op de foto van het hele nest.
Met iets van kaukasiche herder of zo er door.
Border collie zie ik er niet echt in.
Maar sowieso ergens een herderstypetje.
blondie

Bericht door blondie »

Afbeelding

Ah joh, zonder daadwerkelijk te fokken heb ik een pup uit twee volwassen honden weten te krijgen :cheer: ;) ;-)
blondie

Bericht door blondie »

:engel: wat kan een hondje nog veranderen in een paar maanden tijd.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Ze is een tikkie hoger op de poten komen te staan, vacht is veranderd.

En waar ik eerder hier zei dat er wel wat van Duitse herder in zat, ben ik daarin van mening veranderd :F: .

Haar vacht is compleet anders dan die van Aak en Chara, die hebben echt die wollen ondervacht. Glory is enorm glad en zacht, in mum van tijd droog en heeft totaal geen onderwol.
Qua gehoorzaamheid, wil ze wel dingen uitvoeren voor je, rap en gedreven, maar alleen als ze er zin in heeft :Q: inmiddels denk ik dat ze meer rassen van jachthondje/retriever in zich heeft, ook vanwege haar eeuwige gesnuffel en stofzuigen.
Random

Bericht door Random »

Ze is wel heel erg veranderd inderdaad. Maar een mooie hond geworden. :hartjes:
Plaats reactie