Nou, madame is weer goedgekeurd
Met het verhaal van Ranetje in mn achterhoofd ( dank!
@ranetje ) en allen, vertelde ik dat het lijkt op een eenmalig iets wat misschien veroorzaakt is door het gras, bloedvaatje geraakt wellicht.
Ze heeft alles gecheckt en kon niets raars voelen.
Ik wilde graag dat we dr bek even goed gingen bekijken aangezien ze sinds kort ook een kuch geeft als ze gedronken heeft. Nou dat in de bek kijken was lastig, wel bevoelde ze vanaf de slokdarm en daar gaf ze ook de kuch.
Ze vond het niet alarmerend, verder goed in de gaten houden.
Dan heeft ze dus haar staart. Dat begon eind vorige zomer met een kale plek. Andere d.a van daar wees me erop dat het met de wolfklier te maken kon hebben. Sinds een paar maanden is haar hele staart nu zowat een stokje, er is weinig over van die enorme bos die ze had, maar ze heeft er geen jeuk aan. Nu komt er een beetje een kalende plek op haar rug.
Direct de vraag; ontworm je haar en ontvlooi je haar?
Ontwormen is al even geleden idd , maar vlooienspul gebruik ik niet nee.
Nu komt een dingetje; ze hebben daar een rek vol met Bravecto spul, en als ik iets rotzooi vind dan is het dat wel.
Maar ze wilde dan toch direct dat maar gelijk behandelen.
Ik heb dat afgehouden, ik kijk zelf even wat ermee te doen nog. Het lijkt niet zozeer een hotspot, ze komt er zelf ook niet aan, de huid is rustig, en als ik eraan kom begint ze ook niet te jeuken.
Ze zei, ja maar meestal zitten ze er toch aan dat je het niet ziet. Nou mevrouw, ik zit 24/7 bij haar en dat valt me echt op als ze gaat krabben of likken,
Dus ik weet het niet zo, ik vind dat er te snel daarop gegooid wordt.
Ik ga haar sowieso eerst eens wassen vandeweek
Haar hart klonk goed, ook heel fijn, zeker zo met het warme weer maak ik me daar wat zorgen over, maar ze is een mooie fitte senior dame die het heel goed doet