Gisteravond gaf ik hem wat lekkers en toen hij voor me uit rende kreeg hij weer een aanval. Nu was het erger en liep hij achteruit tegen de muur. Waggelde en zijn bek trok helemaal strak naar achteren. Hij reageerde nergens meer op en na 4 minuten ofzo was het pas over.
Ik denk dat hij dus epilepsie heeft. Gisteren dacht ik dat hij dood ging. Nu ben ik kalmer al reageerde ik gisteren wel kalm. Heb hem overeind gehouden en vastgehouden tot het over was. Hij zelf heeft echt niks door. Is het over dan is hij weer de oude.
Wat nu? Mensen ervaring met dit? Dieet veranderen? Lees overal dat het door voer kan komen. We gaan volgende week bloedbeeld doen. Puur om vergiftiging of rare bloedwaarden uit te sluiten. Beestje ziet er top uit en is super super actief. Denk dus dat het in zijn koppie ziet. Dat abces was al zo raar en sindsdien en na en voor die operatie is hij dus zo. Ineens is hij doodsbang dachten wij. Om niks. Nu denk ik dat dat aanvallen zijn. De laatste twee keer was overduidelijk een aanval.
Ik vind het erg vervelend en maak me zorgen. Hij is mijn schatje en ik wil hem gewoon nog 10 jaar hebben. Twee keer deze maand dat ik gezien heb en langer dan de vorige keer is erg zorgelijk voor zijn liefhebbende baasje