Haha, nee zeker niet. Ik vond het weer erg gezellig!Johnny Jones schreef:Zo erg ben ik toch niet?Mit schreef: 12 jun 2022, 13:31Help Een Hond! En hij komt dus bij Johnny Jones van het forum aaningrid48 schreef:ik heb het vast gemist, maar bij welke stichting komt hij vandaan? Even nieuwsgierig![]()
Update over de kleine vent: hij doet het echt geweldig goed. Maar we hebben toch besloten dat wij zijn opvanggezin zijn. Hoewel het met mijn dochter steeds beter gaat zitten er gewoon punten aan een klein kind (herrie) die hij niet zo leuk vindt. Wat wij heel belangrijk vinden is een hond die niet alleen een kind accepteert, maar er ook van geniet. Halloumi leefde echt op als ze kindjes om zich heen had en Arza trekt zich meer terug. Dat gaat al wel beter, maar ook wij merken dat het een ontzettend leuke hond is maar niet onze liefde. En dat gunnen we hem en onszelf wel.
We vinden het wel echt heerlijk om op te vangen voor nu, misschien gaan we dit nog wel weer vaker doen voor óns hondje op ons pad komt. Enfin; er zit dus een ontzettend leuke jongeman in de opvang die speels is, leergierig, zindelijk, niet sloopt, keurig aan de lijn loopt en van knuffelen houdt! Oh ja en hij blieft zijn brokjes graag vanaf de grond en niet uit het bakje

Verstuurd vanaf mijn SM-A515F met Tapatalk