De meute op het veld

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Frootje
Posts in topic: 2
Honden: 2
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

De meute op het veld

Bericht door Frootje »

Nou ja… Het zijn er maar drie… :engel:

Vandaag op het veld geweest met de hondjes en wat foto’s gemaakt. Aloy heeft namelijk eindelijk een passend tuig van @Zinodo en er moesten wat foto’s gemaakt worden. :F: Froo en Mowin waren er wel maar hadden hun tuig van Zinodo niet om dus zij staan minder op de foto. Bovendien is Froo wit en loopt ze eigenlijk altijd om me heen dus zij is moeilijk te fotograferen. :oeps: Wel een paar leuke foto’s van haar. :I: En Mowin doet altijd zijn eigen ding en is stiekem een beetje saai op de foto. :LOL: Dus voornamelijk Aloy. :F:

Die zocht vaak de koelte van de buis op. :ok:
Afbeelding

Afbeelding

Een beetje snuffelen hier.
Afbeelding

Een beetje rondkijken daar.
Afbeelding

Natuurlijk een beetje rennen. :cheer: Daar heb ik precies maar een foto van want alles was onscherp. :F:
Afbeelding

Een beetje in de autoband spelen. :cheer:
Afbeelding

Ze wordt wel mooi vind ik. Ik houd van die lange poten. :Q:
Afbeelding

Froo gaat er ook voor. :engel:
Afbeelding

En Mowin was er dus ook. Die rent niet zoveel, hij snuffelt vooral gewoon aan alles. :LOL:
Afbeelding

Koppie. :I:
Afbeelding

Mowin heeft graag goed uitzicht.
Afbeelding

Afbeelding

Mevrouw Fluff ziet ook wat.
Afbeelding

Nog een beetje liggen chillen, dat doet ze ook gewoon graag. :F:
Afbeelding

Afbeelding

Je oor staat.
Afbeelding

Afbeelding

Er is dus geen enkele foto waarop Mowin ook maar in de richting van de camera kijkt. Heb ik al gezegd dat hij niet heel interessant is om op de kiek te zetten? :LOL:
Afbeelding

Aloy wel hoor, die kijkt graag in de camera. :cheer:
Afbeelding

Bonus: een foto van de allerliefste Froo. :hartjes: Wat houd ik toch van die hond. :I:
Afbeelding
Afbeelding
jenn90
Posts in topic: 1

Re: De meute op het veld

Bericht door jenn90 »

Staat haar mooi het nieuwe tuig! :I:
Afbeelding
Diana
Honden: 4
Welke: Collies en Spaanse schonen

Bericht door Diana »

Zo, heel goed, lekker veel foto's! :E:
Het nieuwe tuig staat haar prachtig :hartjes: Dat is ook een van de voordelen van een zwarte hond: álles staat er mooi bij, vind ik :lol1:
Ik vind die lange poten ook mooi, maar vooral haar schattige koppie :I: :I: :I:

En Froo en Mowin hebben zich zo te zien op hun eigen manier ook prima vermaakt :smile:
Afbeelding
HillieS
Welke: Kruising Border Terriër + Nederlandse Schapendoes

Bericht door HillieS »

Staat haar mooi dat tuig! En leuke foto's ook!
Afbeelding
Lothian
Honden: 3
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

Hahaha, dat twijfelstaartje. De lucht in en dan halverwege opeens een knik naar beneden.
Grappige roedel zo!
Afbeelding
Kruimel
Welke: IJslandse honden

Bericht door Kruimel »

Mooi stel, en Aloy is schattig
Afbeelding

Het duo Olie en Bol
katerke

Bericht door katerke »

Wat een knap hondje is ALoy toch en ze heeft een heel mooi tuigje om
Afbeelding
Inge O
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

Die enige renfoto is meteen dan wel heel goed gelukt :E: .

En wat Zamunda in het andere topic ook zegt : ze wordt vast juist práchtig scruffy, en niet een ontplofte ragebol :ok: !
Smoushond

Bericht door Smoushond »

Wat mooi staat dat tuigje haar 🥰 die oren op de renfoto zijn geweldig. Waarom draagt ze ook nog een halsband?
Afbeelding
Frootje
Welke: Griekse Wawa + Kelpiedoes
Contacteer:

Bericht door Frootje »

Diana schreef: 21 jun 2022, 19:56 En Froo en Mowin hebben zich zo te zien op hun eigen manier ook prima vermaakt :smile:
Dat doen ze inderdaad altijd wel. :F: Froo’s definitie van vermaak is een beetje rond de baas hangen en af en toe een sprintje trekken. Mowin wil gewoon zo ver mogelijk struinen en snuffelen. Aloy is een combinatie. Ze komt wel telkens terug naar de baas maar ze is soms ook best ver weg. :F:

Zinodo schreef: 21 jun 2022, 19:22 :I: :I: :I:
Wat is ze toch een dropje! De andere twee mogen er ook wel zijn hoor maar Aloy is echt belachelijk schattig :hartjes: bedankt voor superleuke foto's! :D
Kruimel schreef: 22 jun 2022, 08:00 Mooi stel, en Aloy is schattig
Ik denk dat Froo uiteindelijk het hoogste schattigheidsgehalte gaat houden. Aloy zal uiteindelijk voor de meeste mensen wel gewoon een zwarte hond worden. :LOL: Maar voor nu is ze sowieso schattig en voor mij blijft ze dat natuurlijk altijd. :F:

jenn90 schreef: 21 jun 2022, 19:24 Staat haar mooi het nieuwe tuig! :I:
HillieS schreef: 21 jun 2022, 20:00 Staat haar mooi dat tuig! En leuke foto's ook!
Vind ik ook! Die kleur staat erg goed. :F: Op zwart staat inderdaad alles, dat is heel fijn. Op wit ook wel trouwens, dus daar heb ik mazzel mee.

Lothian schreef: 22 jun 2022, 07:31 Hahaha, dat twijfelstaartje. De lucht in en dan halverwege opeens een knik naar beneden.
Grappige roedel zo!
Volgens mij hebben ze dat staartje allemaal. Waro in elk geval wel geloof ik, @Pallas, en een van haar andere broertjes dacht ik
ook!

katerke schreef: 22 jun 2022, 08:14 Wat een knap hondje is ALoy toch en ze heeft een heel mooi tuigje om
Ze is wel knap inderdaad, ben zo benieuwd hoe ze er straks uitziet als volwassen hond.

Inge O schreef: 22 jun 2022, 13:24 Die enige renfoto is meteen dan wel heel goed gelukt :E: .

En wat Zamunda in het andere topic ook zegt : ze wordt vast juist práchtig scruffy, en niet een ontplofte ragebol :ok: !
Dat kan inderdaad wel waar zijn, dit is natuurlijk niet de eindstand, dat vergeet ik soms even. :LOL:

Smoushond schreef: 22 jun 2022, 15:07 Wat mooi staat dat tuigje haar 🥰 die oren op de renfoto zijn geweldig. Waarom draagt ze ook nog een halsband?
Op dit moment eigenlijk om geen andere reden dan dat die er ook bij hoorde en ik hem dus ook op de foto wilde zetten. :P Maar ze draagt ze wel vaker allebei, voornamelijk als ik van plan ben haar ergens los te laten waar het niet omheind is. Ik heb nog geen tag met mijn telefoonnummer voor haar tuig, die moet ik nog bestellen, en gewone wandelingen doen we altijd aan het tuig (halsband is eigenlijk meer voor de training). :F:
Afbeelding
Zamunda
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

Prachtig setje op een prachtig hondje :I: .

Inge O schreef: 22 jun 2022, 13:24 Die enige renfoto is meteen dan wel heel goed gelukt :E: .

Ja precies!
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
pioenroos
Welke: schapendoeskelpie deeltijd schapendoes en teckel

Bericht door pioenroos »

Zamunda schreef: 22 jun 2022, 19:03

Ja precies!
Noemen jullie Waro en Danu nou ontplofte ragenbollen :hmmm: :hmmm:

:engel: Ik vind dat mindere haar bij met name Aloy's koppie juist leuker :') Ben blij als Flora een nat pak heeft gehaald en Danu in haar natte vacht gaat hangen, dan wordt haar kop kletsnat en heeft ze opeens een veel mooiere vorm hoofd :lol1:
Frootje schreef: 22 jun 2022, 18:47
Lothian schreef: 22 jun 2022, 07:31 Hahaha, dat twijfelstaartje. De lucht in en dan halverwege opeens een knik naar beneden.
Grappige roedel zo!
Volgens mij hebben ze dat staartje allemaal. Waro in elk geval wel geloof ik, @Pallas, en een van haar andere broertjes dacht ik
ook!
Danu houdt haar staart ook zo als ze op 2 gedachtes hinkt ;-)
Ze hebben dat van hun oma, Flora's mama Hebe. Flora heeft een (te) korte staart.

Afbeelding
Afbeelding
Lothian
Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
Contacteer:

Bericht door Lothian »

pioenroos schreef: 22 jun 2022, 20:18 Danu houdt haar staart ook zo als ze op 2 gedachtes hinkt ;-)
Haha precies ja, Dalí kan ook zo zijn staart vol bravoure in de lucht steken en dan beginnen te twijfelen waarop de achterste helft weer inzakt :lol1:
Afbeelding
pioenroos
Welke: schapendoeskelpie deeltijd schapendoes en teckel

Bericht door pioenroos »

Lothian schreef: 22 jun 2022, 20:21
pioenroos schreef: 22 jun 2022, 20:18 Danu houdt haar staart ook zo als ze op 2 gedachtes hinkt ;-)
Haha precies ja, Dalí kan ook zo zijn staart vol bravoure in de lucht steken en dan beginnen te twijfelen waarop de achterste helft weer inzakt :lol1:
Hebe had haar staart vaak ook zo als ze Diem terecht wees. Ze had héilig respect voor hem. Maar Diem verloor z'n kop wel eens en sprong dan opeens tegen mij op, hapte in mijn arm of rende te lomp rond. Hebe neemt haar herdergenen serieus dus dan stopte ze Diem wel af maar met een halve staart want tja, het was toch ook Diem die normaal gesproken de kalme leider was :19: :scratch: Diem accepteerde Hebes correctie altijd gelijk, ik denk juist omdat ze het zo met halve staart deed. "Sorry meneer de Grote Alleswetende Almachtige Diem, maar je kan het écht niet maken tegen pioenroos op te springen hoor".
Afbeelding
Inge O
Honden: 5
Welke: Hovawart

Bericht door Inge O »

pioenroos schreef: 22 jun 2022, 20:18 Noemen jullie Waro en Danu nou ontplofte ragenbollen :hmmm: :hmmm:
Nee :mrgreen: , maar het is niet uitgesloten dat ze ragebolliger worden dan Aloy :F: ;
Zamunda
Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart

Bericht door Zamunda »

pioenroos schreef: 22 jun 2022, 20:18
Zamunda schreef: 22 jun 2022, 19:03

Ja precies!
Noemen jullie Waro en Danu nou ontplofte ragenbollen :hmmm: :hmmm:
Nog niet :mrgreen: .
OS met dank aan Hakunamatata
Afbeelding
Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Plaats reactie