Een klein directeurtje dit keer, reutje Benjy. Hij zat eigenlijk in een ander gastgezin waar hij het enorm naar zijn zin had. Maar dat gastgezin kreeg een opvanger terug die torenhoog in de stress zat (helaas adoptanten die ja zeiden en nee deden) terug, waardoor ik de vraag kreeg of ik Benjy misschien wilde opvangen. Want raar maar waar, hij was in de weken daar nog niet geplaatst.
Weekdier als ik ben zei ja en zo kwam hij bij ons. Eevee en hij zijn dikke mik. Helpt misschien mee dat Eevee net loops was geworden
Het is echt een heel leuk hondje. Hij draait zo ontzettend makkelijk mee. Hij kan vreemde honden op afstand wat spannend vinden, mensen die hem te enthousiast benaderen ook, maar hij is daarin heel makkelijk te begeleiden. Oh en hij denkt dat hij dood gaat met een tuigje aan. Lag hij op dag 1 trillend op de grond. Dus filmpje gemaakt en naar vorige gastgezin gestuurd. Haar reactie 'doe het tuigje maar uit'. Oke, gedaan. En meteen een totaal andere hond
Had ik al gezegd dat het écht een leuk hondje is? Ontzettend knuffelig zonder opdringerig te zijn, heerlijk energiek maar even iets minder geen probleem. Ik denk voor een hondenmens die een leuk maatje zoekt echt een geweldig hondje. En extra leuk als hij komt bij iemand met een andere speelse hond. Hopelijk komt er snel een leuke adoptant voor hem, dat verdient hij echt.
Dit is trouwens zijn profiel: https://www.straydogsrescue.nl/honden/a ... land/benjy

leuk hondje!