Drama leerling acteert de "stervende zwaan"#shedidn'tgetthepart
Drama duif
- Mo-yi
- Posts in topic: 3
- Honden: 1
- Welke: Malamute-husky
Drama duif
2011-2025
Re: Drama duif
Last van de warmte?
hoor ik op de achtergrond je hond hijgen? Dan kan het echt dramatisch worden. Dan krijgt ze de rol wel, maar heeft er niets meer aan.
hoor ik op de achtergrond je hond hijgen? Dan kan het echt dramatisch worden. Dan krijgt ze de rol wel, maar heeft er niets meer aan.
- Mo-yi
Random schreef: 25 jun 2022, 10:23 Last van de warmte?
hoor ik op de achtergrond je hond hijgen? Dan kan het echt dramatisch worden. Dan krijgt ze de rol wel, maar heeft er niets meer aan.![]()
Ik dacht eerst even dat ie niet goed was geworden maar hij/zij was dr okseltjes aan het drogen ofzoiets
2011-2025
-
Nanna
Hier in de voliere zie ik ook regelmatig dat soort taferelen. Eerst rende ik dan bezorgd dat hok in maar inmiddels weet ik beter.
Vooral die nachtegalen kunnen helemaal met hun bek open op een plankje in de zon op sterven liggen. Maar als je dan naar ze toeloopt vliegen ze scheldend weg.
Vooral die nachtegalen kunnen helemaal met hun bek open op een plankje in de zon op sterven liggen. Maar als je dan naar ze toeloopt vliegen ze scheldend weg.
- Mo-yi
Nanna schreef: 25 jun 2022, 10:57 Hier in de voliere zie ik ook regelmatig dat soort taferelen. Eerst rende ik dan bezorgd dat hok in maar inmiddels weet ik beter.
2011-2025
- Inge O
- Posts in topic: 1
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Die is gewoon genietend aan het zonnen, geen sterven aan.
Lekker aan het zonnebaden. Door de volle hitte van de zon nemen luizen e.d. de benen.