Fayah steelt de show
- Hondenpoot
- Posts in topic: 1
Re: Fayah steelt de show
Wat is ze mooi!
- Diana
- Posts in topic: 11
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Ja, ze wordt zeker groter en is ook steviger gebouwd. Fayahs moeder is 60 cm en 28 kilo, Mila is 51 cm en 18 kilo.hakunamatata schreef: 25 jun 2022, 23:20Ik wilde al vragen hoe oud ze nu is, want ze lijkt al zo groot. Ze wordt groter dan Mila zeker?
Maar ze is ook ontzettend leuk![]()
We zullen zien waar Fayah op uitkomt, maar ze is nu denk ik al over de 15 kilo heen. Ze is ook nog wel een beetje chubby, maar dan nog, Mila was pas met 8 maanden ongeveer 15 kilo

- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Correctie : daar is ze al mee aangekomen bij Diana.Lothian schreef: 26 jun 2022, 08:21 Wat een gave foto's! Die gaat een heel erg wijze uitstraling krijgen.
Even uit het andere topic :
Inge O schreef: 17 apr 2022, 09:10 Ik vind haar er op deze foto overigens heel erg wijs uitzien, om de één of andere onlogische reden doet ze me daar erg aan Relax denken

- Persistence
- Honden: 2
- Welke: Schotse herder en sheltie x boerenfox
Zeg dat! Het plezier spat eraf. De meeste collies die ik ken zijn niet echt van de waterratten.
- Diana
Nee, dat schijnt inderdaad enigszins uitzonderlijk te zijn, maar ik heb er toevallig tweePersistence schreef: 26 jun 2022, 09:13Zeg dat! Het plezier spat eraf. De meeste collies die ik ken zijn niet echt van de waterratten.
Fayah is echt verzot op water en Mila was dat ook al op heel jonge leeftijd.

- Lothian
- Posts in topic: 2
- Honden: 3
- Welke: Roemeen Dalí - Bulgaar Lucca - Lurcher Taro
- Contacteer:
Dat is waar ja, en het is knap om er wijs uit te zien als je tong uitsteekt!

- Inge O
- Posts in topic: 3
- Honden: 5
- Welke: Hovawart
Ja, die tong deed haar bijna even uit haar rol vallen
- Jetski
- Welke: Portugese waterhond
Ah wat gaat ze hard.. Al bijna net zo groot als Mila!
Heerlijk als ze het water zo induiken! Zeker in zo 'n warm klimaat
Heerlijk als ze het water zo induiken! Zeker in zo 'n warm klimaat

- Kells
- Welke: Ierse Setters
Prachtige foto’s, wat een waterratten.
Hartelijke groet, Astrid en een lebber van Aislinn, Finbar en Clancy.
- Diana
Ja, zeker wetenJetski schreef: 26 jun 2022, 16:40 Ah wat gaat ze hard.. Al bijna net zo groot als Mila!
Heerlijk als ze het water zo induiken! Zeker in zo 'n warm klimaat![]()

- kloesje
- Welke: Australian kelpies
Ik vind haar echt wonderschoon 
Zo rond deze leeftijd gaan ze enorm hard he, dat zie ik ook bij de pups van Bindi.. waar is zijn de pupjes gebleven???
Ze lijkt me een heerlijk innemend karakter te hebben
Zo rond deze leeftijd gaan ze enorm hard he, dat zie ik ook bij de pups van Bindi.. waar is zijn de pupjes gebleven???
Ze lijkt me een heerlijk innemend karakter te hebben
- Diana
Dank je! Ja, het ging voorheen ook snel hoor, maar nu zie je het puppyachtige snel verdwijnen en breekt de slungelfase aan. Mentaal vind ik de ontwikkeling mogelijk nog duidelijker. Ik merk nu echt dat ze meer behoefte heeft aan uitdaging, qua concentratievermogen maakt ze flinke sprongen, de vele puppyslaapjes behoren tot het verleden en ze is wat verstandiger aan het worden.kloesje schreef: 27 jun 2022, 08:28 Ik vind haar echt wonderschoon
Zo rond deze leeftijd gaan ze enorm hard he, dat zie ik ook bij de pups van Bindi.. waar is zijn de pupjes gebleven???![]()
Ze lijkt me een heerlijk innemend karakter te hebben![]()

- kloesje
- Welke: Australian kelpies
Ja qua groei gaan ze in het begin heel hard, maar bedoelde inderdaad dat het puppy achtige er ineens af is. Slungels en op zoek naar avontuur/uitdaging. Heerlijke fase vind ik dat, maar ik vind eigenlijk elke fase wel leukDiana schreef: 27 jun 2022, 08:42Dank je! Ja, het ging voorheen ook snel hoor, maar nu zie je het puppyachtige snel verdwijnen en breekt de slungelfase aan. Mentaal vind ik de ontwikkeling mogelijk nog duidelijker. Ik merk nu echt dat ze meer behoefte heeft aan uitdaging, qua concentratievermogen maakt ze flinke sprongen, de vele puppyslaapjes behoren tot het verleden en ze is wat verstandiger aan het worden.kloesje schreef: 27 jun 2022, 08:28 Ik vind haar echt wonderschoon
Zo rond deze leeftijd gaan ze enorm hard he, dat zie ik ook bij de pups van Bindi.. waar is zijn de pupjes gebleven???![]()
- Diana
Ik ook hoor, en die ontwikkeling vind ik ook gewoon mooi om te zien. Hoe snel zo'n onbenullige pup verandert in een hondje dat zichzelf al heel wat vindtkloesje schreef: 27 jun 2022, 08:45Ja qua groei gaan ze in het begin heel hard, maar bedoelde inderdaad dat het puppy achtige er ineens af is. Slungels en op zoek naar avontuur/uitdaging. Heerlijke fase vind ik dat, maar ik vind eigenlijk elke fase wel leukDiana schreef: 27 jun 2022, 08:42Dank je! Ja, het ging voorheen ook snel hoor, maar nu zie je het puppyachtige snel verdwijnen en breekt de slungelfase aan. Mentaal vind ik de ontwikkeling mogelijk nog duidelijker. Ik merk nu echt dat ze meer behoefte heeft aan uitdaging, qua concentratievermogen maakt ze flinke sprongen, de vele puppyslaapjes behoren tot het verleden en ze is wat verstandiger aan het worden.kloesje schreef: 27 jun 2022, 08:28 Ik vind haar echt wonderschoon
![]()

-
Sabine1
- Honden: 1
- Welke: Havanezer