Bijna saai, maar wat ben ik gelukkig
- Diana
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Re: Bijna saai, maar wat ben ik gelukkig
Ja, dat is inderdaad iets om heel gelukkig van te worden
Een hoopje geluk!

- pioenroos
- Posts in topic: 1
- Honden: 3
- Welke: schapendoeskelpie deeltijd schapendoes en teckel
Eerder een HOOP gelukDiana schreef: 04 jul 2022, 20:23 Ja, dat is inderdaad iets om heel gelukkig van te wordenEen hoopje geluk!
- Diana
- Posts in topic: 2
- Honden: 4
- Welke: Collies en Spaanse schonen
Het zijn maar kleine honden, dus dat vind ik een hoopje

-
Marc
Teckels kunnen dat goed ja. Ken veel mensen met meerdere teckels. Mijn honden kunnen dat ook goed. Accepteren en in de roedel opnemen. Als ze een weekend bij de vriend van Guus zijn geweest kan je ze net zo goed samen laten verder zo goed gaat dat. Ik vind het zelf ook heel leuk om meer honden te hebben. Zou er liefst ook 4 hebben. Maar dat zou me teveel worden en Bas zou door haar ouderdom het onderspit delven. Zij is de prinses. Guus zou het geweldig gezellig vinden. Lekker samen rellen en lekker samen slapen en spelen. Dat vindt hij allemaal heerlijk.
-
Nanna
Ja wat dat aangaat zijn teckels echte meutehonden. Die gaan prima samen.
Sommige ruwhaarlijnen niet maar dat houd je toch.
Verder zijn het gruwelijke stapelaars
Sommige ruwhaarlijnen niet maar dat houd je toch.
Verder zijn het gruwelijke stapelaars
-
EchoMira
- Welke: Whippet - Lurcher - Powder Puff - Tibetaanse Mastiff
Ik heb ook moeder en dochter die gewoon vaker wel dan niet op elkaar liggen ze zitten elkaar op geen enkele manier in de weg. Ik heb geen twijfel dat de derde ook past.
Heerlijk! Mijn teckel en aus zijn ook plak en zak, maar stapelen wordt wat lastig
- Zamunda
- Welke: Willem Kretaan - Ravi windhond - Murphy kelperuaan - Lais in mijn hart
Dat is wel het summum hoor
.
OS met dank aan Hakunamatata

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥

Laissah: never a dull moment || Mistertje, dag lieve jongen.|| Willempie || Ravi || Murphy Smurfie ♥
Bedankt allemaal!
Bij mijn meute beagles was het altijd goed opletten, ook al waren dat ook meutehonden.
Daar kon ik echt niet zomaar een andere hond bij zetten, dat moest met beleid zeg maar.
Maar als ik vandaag bedenk dat ik morgen een nieuwe teckel erbij wil (wat ik niet wil
) dan kan dat zonder problemen, en dat is wel erg fijn.
Bij mijn meute beagles was het altijd goed opletten, ook al waren dat ook meutehonden.
Daar kon ik echt niet zomaar een andere hond bij zetten, dat moest met beleid zeg maar.
Maar als ik vandaag bedenk dat ik morgen een nieuwe teckel erbij wil (wat ik niet wil
Ik had eigenlijk een beetje verwacht dat Joy een tweede teefje ook niet zo leuk zou vinden, maar zij is zo enorm veranderd in positieve zin na de komst van Abby, dat is heel mooi om te zien.Marc schreef: 04 jul 2022, 22:53 Teckels kunnen dat goed ja. Ken veel mensen met meerdere teckels. Mijn honden kunnen dat ook goed. Accepteren en in de roedel opnemen. Als ze een weekend bij de vriend van Guus zijn geweest kan je ze net zo goed samen laten verder zo goed gaat dat. Ik vind het zelf ook heel leuk om meer honden te hebben. Zou er liefst ook 4 hebben. Maar dat zou me teveel worden en Bas zou door haar ouderdom het onderspit delven. Zij is de prinses. Guus zou het geweldig gezellig vinden. Lekker samen rellen en lekker samen slapen en spelen. Dat vindt hij allemaal heerlijk.
Joy is heel verlegen, maar nu ze Abby dingen ziet doen durft zij ze ook ineens te doen. Voorheen liet zij zich ook ondersneeuwen door Sjakie, maar dat doet ze nu dus niet meer. De eerste keer dat ze weerwoord gaf schrok Sjakie zich een hoedje
Ik heb overigen 5 teckels, maar Odie staat niet op de foto, die is niet zo klef als de rest.
Lekker stapeltje. Hier was het de helft van de tijd onder de ander vandaan om bovenop te kunnen liggen.
Wisselen doen ze hier alleen als de onderste het warm krijgt, anders nietSuzanneS schreef: 05 jul 2022, 21:44 Lekker stapeltje. Hier was het de helft van de tijd onder de ander vandaan om bovenop te kunnen liggen.