Want er zijn erg hoge verschillen.
Ik zit bv bij een dierenarts hier in een dorpje verderop. Twee jaar geleden eens in een weekend met mijn kat Gijs heen geweest en daar was het tarief, weekend voor consult 55,- nou voor een weekend vrij oke denk ik.
Allerlei spuitjes heeft hij gehad en vochtinfuus, en de hele rekening was 111,-
Nu zijn ze samengegaan met een dierenziekenhuis, deze zitten een kleine 3 kwartier rijden verder.
Je krijgt daarmee een tussenpersoon die na kantoortijden de telefoon aanneemt, en mocht die inschatten dat het nodig is dan ja voila, dan mag je komen.
Afgelopen weekend zat een buuf met een zieke kat. Aan de telefoon werd al gemeld dat zij wel andere prijzen hanteren als onze d.a want ja, dierenziekenhuis..
a 165,- voor alleen consult, dan zit er nog geen spuit in of niks.
Moet ik maar wennen aan die manier van werken? Ik ken het niet anders als dat ik de d.a altijd een bericht kan sturen en er eigenlijk altijd terecht kan. En daar werkten ze nog met tweeën in hun eigen praktijk, inmiddels met 4.
Ik ga sowieso bij onze paarden d.a eens navraag doen. Hij zit net over de grens, eigenlijk nog dichter bij mn huis ook, en heeft ook een praktijk voor huisdieren.
Ben benieuwd of zij gewoon bereikbaar zijn.