Zamunda schreef: 12 jul 2022, 22:06
Prachtig zeg, bijzondere omgeving en wat een luxe zwembaden! Wat is de reden dat Kato terug gaat?
door mijn scheiding, ik heb gewoon niet de tijd, ruimte en middelen om met 2 honden te sporten naast werk en studie.
En mag van de huisbaas ook maar 2 honden houden en Winny is mijn werk demo hond en Kiara mijn sporthond, Kato was er bij omdat hij teruggekomen is van zijn eerste eigenaar ivm volgens hun niet sportgeschikt, dat is hij wel. Hij heeft alleen veel meegemaakt dus het is ook echt dag en nacht verschil met Kiara en dat is trainingstechnisch ook niet heel handig, al was het wel te doen en we hebben wel onze VZH gehaald en waren haast klaar voor Mondioring 1
Ik "moest" deze vlucht naar de USA voor vrienden maken en er was plek over om Kato mee te nemen, dus in overleg met de fokker is er voor gekozen hem mee terug te nemen en dan neemt zij hem terug. Haar partner komt vanuit Kansas hier naar LA om voor de vrienden waar ik voor vlieg een hond af te geven en kan hem dan zo mee terug nemen.