ik zei nog zo.....GEEN bommetje
ik zei nog zo.....GEEN bommetje
en toch he....
Kato heeft lol op onze "farewell" tour
Kato heeft lol op onze "farewell" tour
-
Rosanne
- Posts in topic: 1
- Honden: 1
- Welke: Oud Duitse herder
Re: ik zei nog zo.....GEEN bommetje
Dat is wel echt super gaaf! Kan hij ook lekker zijn energie in kwijt. 
Dock diving is ook echt gewoon lekker ontspannen samen spelenRosanne schreef: 13 jul 2022, 22:33 Dat is wel echt super gaaf! Kan hij ook lekker zijn energie in kwijt.![]()
en veel Mechels zijn er dol op
- malinois
- Posts in topic: 3
- Honden: 3
- Welke: Xavi-Xygan-Xanu
- Contacteer:
Zo leuk he! Xanu is er ook helemaal weg van. 24e weer een wedstrijdje voor hem.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
Facebooksite Xanu Facebooksite Xygan Facebooksite Xavi
een jonge Inno is meermaals deelnemer aan het wereldkampioenschap en wereldkampioen in 1 of 2 klassenmalinois schreef: 13 jul 2022, 23:15 Zo leuk he! Xanu is er ook helemaal weg van. 24e weer een wedstrijdje voor hem.
Hier in de USA is het echt heel groot, al is dit hier bij vrienden wel het grootste bad van heel CA voorzover ik begreep en ze stellen het niet beschikbaar voor wedstrijden je kan het enkel huren voor training
- malinois
- Contacteer:
Hier in NL zijn de baden sowieso de helft kleiner dan daar. Ze kosten ook flink wat naast het vervoer. Inderdaad is het daar een echte sport waar t hier nog in de kinderschoenen staat.

In liefdevolle herinnering aan Xena v.d. Lobo Hoeve 12.08.2001 - 15.06.2016 & Xito v.d. Lobo Hoeve 04.01.06 - 21.08.14 Website Mechelse herders
malinois schreef:Hier in NL zijn de baden sowieso de helft kleiner dan daar. Ze kosten ook flink wat naast het vervoer. Inderdaad is het daar een echte sport waar t hier nog in de kinderschoenen staat.
Yup. Als ze het voor een vd federaties beschikbaar zouden stellen kregen ze 2000$ korting. Dan wil je niet weten wat de aanschafprijs is
- malinois
- Contacteer:
Haha inderdaadCrutz schreef:malinois schreef:Hier in NL zijn de baden sowieso de helft kleiner dan daar. Ze kosten ook flink wat naast het vervoer. Inderdaad is het daar een echte sport waar t hier nog in de kinderschoenen staat.
Yup. Als ze het voor een vd federaties beschikbaar zouden stellen kregen ze 2000$ korting. Dan wil je niet weten wat de aanschafprijs is

Heerlijk
hoelang mag hij dit van jou? Bertus vind het ook te gek en weet niet van ophouden maar ik weet niet wanneer het teveel wordt. Ik stop na 10 keer maar daar is hij het niet mee eens 

20 minuutjes of zo maximaal. Aantal keer houdt ik niet exact bij. Zit redelijk wat rust tussen omdat hij van mij ook moet blijven etc.Smoushond schreef:Heerlijkhoelang mag hij dit van jou? Bertus vind het ook te gek en weet niet van ophouden maar ik weet niet wanneer het teveel wordt. Ik stop na 10 keer maar daar is hij het niet mee eens
Nee die (foto’s tenminste) staan op haar eigen FacebookNanna schreef:Geen filmpje van de Newfoundlander?
https://www.facebook.com/photo.php?fbi ... 501&type=3

hoelang mag hij dit van jou? Bertus vind het ook te gek en weet niet van ophouden maar ik weet niet wanneer het teveel wordt. Ik stop na 10 keer maar daar is hij het niet mee eens