Maar op een gegeven moment werd het kussen uit zijn mand ook speelgoed. Dat werd eruit getrokken als hij gefrustreerd was of opgewonden en het werd dan ook bereden
Na een tijdje werd het zo’n ding dat hij elke keer als ik een seconde uit zicht was dat kussen pakte dus besloot ik het maar even op te bergen . Na een tijdje weer geprobeerd maar weer hetzelfde gedrag . Nu wil ik er toch iets mee en zag de magic mat methode een kleedje neerleggen en dan als de hond er zelf opgaat brokjes gooien en dan het liefst zodat hij niet ziet dat de brokjes van jou komen
Maar als ik een kleedje pak is hij al helemaal wild
Voor de duidelijkheid er ligt een kleed in de bank dat gaat goed ( ligt vast tussen de rugleuning) er ligt een kleed over de bench dat gaat ook goed ( ligt vast doordat er een bak opstaat ) daar kijkt hij niet naar om. Het kleedje in de bench wil hij er wel uittrekken maar als hij in de bench ligt met deurtje dicht sloopt hij het niet
Iemand nog tips ? Zie ik iets over het hoofd of moet ik gewoon maar geduld hebben tot zijn puberstreken voorbij zijn?