Daar zit een luchtje aan

Subforum voor alle fototopics!
Plaats reactie
Rosanne
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Oud Duitse herder

Daar zit een luchtje aan

Bericht door Rosanne »

En die was niet zo fijn. 😭 Tegenwoordig vinden mensen het normaal om in het losloop gebied net naast het wandelpad hun nummer 2 behoefte te doen. 🤢 Laat Brego nou net eens even daar lekker gaan rollen. Met zijn hoofd erdoor. 🤢 :jank:

Dus… eerst met doekjes aan de slag. En toen twee keer flink insoppen en schrobben maar.

Meneer was erg content met zichzelf. :hmmm: Dus dan mag ik ook seep kapsels bij hem maken. :pffff:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Rosanne
Posts in topic: 2
Honden: 1
Welke: Oud Duitse herder

Re: Daar zit een luchtje aan

Bericht door Rosanne »

Zinodo schreef: 29 jul 2022, 19:20 Ja maar echt, wat is dat eigenlijk? Het is een van mijn angsten altijd geweest, ik ben ziek aan mijn darm, het had zo maar kunnen gebeuren..... en toch is het me nooit gebeurd. Gelukkig maar want verdomd dat je me een week niet naar buiten kon sleuren.
Maar hoe vaak hoor je dat, dat een hond mensenpoep heeft gevonden :schrik: yughck. Of is de hoeveelheid daklozen zo ontploft? :(

De zeepkapsels zijn wel erg leuk :I: dat mag vaker :E:
Ja ik snap het ook niet. Kijk het kan altijd gebeuren dat je in nood het niet vol houd. Maar in dit gebied kan je dus makkelijk even de weg over steken en verder de bosjes in. Dat is geen losloop en kans dat een hond ervoor gaat vele malen kleiner. Dit was letterlijk nog geen 30cm naast het pad. Ook vol in zicht als iemand langs zou lopen.

Haha ja dat was het enige waar ik wel om kon lachen. 😆
Afbeelding
Brego 07-04-2021 ❤️
Plaats reactie