En even rust.

1min.. later

Gevaarlijke herder

Maar zij laat zich ook niet kennen

Die poten heb je toch niet nodig.

En klaar voor vandaag

Die witte is van mijn ouders. Brego is samen met haar opgegroeid. Hebben ook dezelfde manier van spelen wat echt geweldig is om naar te kijken.EchoMira schreef: 04 aug 2022, 21:17 Wat een leuk stel. Zijn ze allebei van jou? Ik heb ze niet eerder geregistreerd.
Wel dat je een duitse herder had.
Ja ze zijn zo gek met mekaar. In huis als ze bij mekaar zijn kunnen ze ook gewoon uren aan elkaar frutten en kopkluiven.
Ja meestal bedenk ik mij thuis om foto’s te makenSandra&co schreef: 05 aug 2022, 01:22 Ja, veel leuker dan die eeuwige "kijk hem eens voor die schutting zitten"-foto's. Gezellig dat ze zo samen kunnen spelen!
Ja echt wel. Hij kan het met vele wel goed vinden, maar er zijn een aantal die net even een streepje voor hebben. En zo leuk dat ze bij ieder dan ook wel een andere manier van spelen hebben.
Ik vind die mimiek van ze ook altijd zo prachtig erbij.
Ik ben ook zo blij dat er zo’n klik is. Dat weet je nooit van te voren wanneer er een nieuwe hond bij komt. Acceptatie is fijn, maar dit is wel extra genieten.
Mo-yi schreef: 05 aug 2022, 09:41 [quote=Rosanne post_id=153578 time=<a href="tel:1659639866">1659639866</a> user_id=235]
![]()