Ze loopt vrolijk met me mee, mijn vriend met de andere 2 ging direct via de achterdeur weg.
Komen we bij de auto, in de ankers.
Echt gewoon niet, in de achterbak getild.. maar kreeg de kans niet om klep dicht te doen.
Lokken en dan maar op de achterbank, ook niet.
Dan maar bij kop en kont getild en naast me op de passagierskant, niet ideaal maar kon even niet anders.
De enige keren auto is bij halen, en toen zat ze op schoot. Daarna nog ritjes gedaan met andere stel erbij en zat ze zonder problemen achterin bij de andere 2 los.
Maar dit was echt nieuw. En ook op cursuslocatie na afloop reageerde ze negatief op de auto. En ik kon niet de tijd nemen om met voer echt te stimuleren of af te leiden met spel, want ze was zo redelijk in "paniek" en wars van paaien dat het link werd als ze uit de halsband zou schieten ivm de weg ernaast.
Dus ook terug haar maar bij kop en kont gepakt en voorin gezet.
Of ze had het idee door ontbreken van de andere 2 dat ik haar weg zou brengen of zo
Maar ik had deze bij Glory even niet zien aankomen.
Training ter plaatse ging wel ok ondanks vreemde plek, mensen en wat andere honden. Ze was redelijk open en niet overmate angstig, soms wat terughoudend maar herstelde echt rap.