Deze hond laat me -al weken- niet los. Een obese labrador van 7,5 die (voor 500 euro ) weg moet omdat de adverteerder te veel honden heeft. Jaja. Ik heb nog nooit een labrador zo triest zien kijken en zou het beestje graag nog een paar mooie jaren bezorgen, maar schrik terug vanwege de dierenartsenrekeningen die maar zo zouden kunnen volgen.
Och dat hoofd inderdaad. Lastig, misschien wordt ze fluitend 15, je weet het niet. Ik vond het bij Nyah ook wel een dingetje, die is wel 'pas' 5 maar toch ook 'al' 5. Maar wel in topconditie dan (afgezien van de baarmoeder ), dat is wel/ook een flink verschil met deze lab.
Ja, een vitaal ogende hond had ik denk ik wel aangedurfd op latere leeftijd. Maar dit lijkt me echt zo’n uitgewoond broodfokhondje. Ze staat trouwens al sinds mei op MP, elke zoveel weken wordt de advertentie vernieuwd. 5400 keer bekeken inmiddels (waarvan 1000 keer door mij ) en nog steeds geen nieuw huisje.
Dat heet een obsessie. Haha, nee hoor. Ik begrijp het wel. Sommige raken je gewoon. Er staat ook al een tijdje een hond genaamd Penny op Verhuisdieren. Die wordt beschreven als een heel angstige hond. Daar zou ik zelf niet aan beginnen, maar dan vraag ik me toch af of ze ooit goed terecht komt.
Die 500 euro vind ik echt een belachelijk hoge vraagprijs. Of de verkopers zijn enorm aan hun hond gehecht en willen haar eigenlijk niet kwijt, of ze willen gewoon de hoofdprijs (omdat ze dat ook kregen tijdens coronatijd).
Vond dit al zo'n leukje en kon 'm vandaag even live zien. Leuk ding, stond het rustig in zich op te nemen allemaal Saba vond hem ook leuk, maar ik zit wil er geen twee waarvan eentje moeilijk
Alex schreef: 06 aug 2022, 15:46
Vond dit al zo'n leukje en kon 'm vandaag even live zien. Leuk ding, stond het rustig in zich op te nemen allemaal Saba vond hem ook leuk, maar ik zit wil er geen twee waarvan eentje moeilijk
Wat een leukerd. Zou het de wandelingen met Saba moeilijker maken denk je?
OS met dank aan Hakunamatata Laissah: never a dull moment||Mistertje, dag lieve jongen.||Willempie||Ravi||Murphy Smurfie ♥
Gevonden in Roemenië, op straat.
Ongeveer drie maanden oud.
Pup gaat naar mensen die twee Ierse wolfshonden hebben. En of het nou wel of niet een ‘echte’ is maakt niet uit. Hoogstwaarschijnlijk niet maar who cares.
Zo kijk ik al een tijd naar deze pup, ook zo'n type..
Wordt waarschijnlijk groot en heeft een rustig temperament. Een nestgenoot is net in Nederland aangekomen en schijnt heel erg zachtaardig te zijn.
Het kan helaas nu echt niet..
blondie schreef: 20 aug 2022, 11:06
Puppy is gearriveerd in België, net een mixje tussen Bluffie en Aki whahah..
Voor de liefhebber, Puppy
mymartin.eu/puppy-2
Hij is nog wel erg onder de indruk van alles zo te zien.