Snuck deed het fantastisch. Niet niks om zo lang in de auto te zitten, maar hij deed het onwijs goed. Veel geslapen, wat rondgekeken en meer geslapen.
We zaten in een gehucht met weinig toeristen, ideaal!
Met Snuck zijn echt lange wandelingen nog niet te doen, maar we hebben heerlijke stukken gelopen, onwijs mooie landschappen gezien, de honden hebben genoten en wij ook.
Lou is met momenten echt een oude dame aan het worden, maar op zo'n vakantie leeft ze helemaal op
Ik heb zo genoten van deze reis, ook al waren we maar 4 dagen weg.

5.45 in de auto... Of we ff op willen flikkeren

Broodjes proberen te jatten in de auto

Tussenstop in het zwarte woud gemaakt

Met je kop op oma liggen

Rondje vanuit 't huisje

In de kabelbaan. De honden vonden het prima, ik scheet 7 kleuren stront

Bovenaan de gletsjer op 3150 meter hoogte.

We waren niet de enigen daar dus Lou voor de zekerheid maar even gemuilkorfd

Wat eten/drinken in het bergrestaurant. Ook daar was het nogal druk. Gelukkig kan ze ook met muilkorf apfelstrudel eten
Op de weg omlaag terug naar de vallei een aantal stops gemaakt.

Leuk zo'n veld met rotsblokken en een beekje!

Deze foto vind ik echt goud waard. Lou die heerlijk ligt te rollen (doet ze alleen als ze echt goed in haar vel zit) en dan met zo'n achtergrond

Samen wilden ze ook wel even poseren bij de waterval

Nog verder omlaag nog een rondje gemaakt.

Een deel van de schoonfamilie zat een paar dorpen verderop dus 1 keer samen uit eten geweest. Lou achterlaten in een appartement is geen optie dan blaft ze alles bij elkaar. Dus Snuck met z'n avondeten laten slapen en Lou mee naar een tering toeristisch dorpje. Vreselijk vonden wij het, Lou kreeg een hoop frietjes dus vond alles wel best

Naar Piller Moor. Een veengebied op ruim 1500 meter hoogte. Niet te druk en een prachtige omgeving.

Ze hebben zich allebei echt volgevreten met frambozen. Er stonden zoveel struiken overal
Snuck zag 1 keer blauwe monnikskap aan voor frambozen, ik heb 'm maar heel snel het verschil uitgelegd

We liepen om het veengebied heen via een geweldig pad. Snuck vindt alles leuk, maar Lou maak je echt gelukkig met dit soort paden

Uiteraard ook een dierenwinkel bezocht waar ze zich beiden hebben verhuurd als stofzuiger.

Rondje vanuit het huisje

Stukje van de berg beklommen, maar tering wat was dat steil

Een spontane wandeling, maar het was niks voor ons. Brede paden (lou bijna de hele tijd mokkend achteraan sjokkend) en veel teveel zon.

Terug op de parkeerplaats. Snuck vindt 't maar wat interessant allemaal

Nog een kort rondje met heerlijke smalle paadjes en mooi uitzicht

Op de terugweg, Lou was moe